Ervaringen Tickets Via Email

:rolleyes: wij ontvangen via sunweb onze tickets via email. ik weet niet zo goed wat ik me hiervan moet voorstellen. heeft iemand hier ervaring mee?

groetjes bianca

ik heb er zelf (nog) geen ervaringen mee, maar wel over gehoord van collega’s enzo! raar he!

bij hun is het goed gegaan hoor!!!

succes en fijne vakantie!

groetjess Tamara :smiley:

Ik heb via http://www.skyeurope.com mijn vlucht naar Slowakije geboekt en kreeg ook een bevestiging via mail. Deze moest ik uitprinten en meenemen naar schiphol. Volgende week vlieg ik dus ik merk wel of het goed gaat :slight_smile: Vast wel hoor!

ik heb ook via sunweb geboekt en krijg ook mijn tickets via internet. ik vraag me ook af of dat allemaal wel goed gaat?
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
Ik hoop dat het goed gaat maar tot nu toe is mijn factuur via de email ook niet goed gegaan(ik kon hem niet openen wegens een fout???/)
ik hoop dat t goed gaat.

groetjes linda

:wink: dan moet je adobe reader op je computer downloaden, als het goed is staat er een link bij de sunwebmail… bij mij ging dat toen perfect. maar ja…computers.
je kan ook kijken of je het op een andere computer wel kan openen. anders zou ik sunweb informeren en eventueel de tickets op laten sturen. kost je iets meer maar dan weet je wel zeker dat je de tickets op tijd krijgt.

groetjes bianca