SUNWEB?

[SIZE=7][COLOR=blue]

Hey Carmela!!!

wat leuk dat jullie ook 12 augustus gaan!!!

ik heb veel op het internet gelezen en bekeken… en als ik het goed begrepen heb kun je met een IDkaart wel naar Tunesie, maar halen de meeste mensen voor de zekerheid toch maar een Paspoort!!!

een uitdraai van je ticket mag geen probleem zijn, anders bieden ze het toch niet aan?

ik persoonlijk heb er niet voor gekozen, omdat ik liever de tickets gewoon thuis gestuurd krijg! maar waarom zou dat een probleem zijn!!!

hou jong zijn jullie als ik vragen mag!?

in ieder geval tot in tunesie :smiley:

hey,

mischien moet je sunweb gewoon even bellen, of vraag het anders gewoon op het gemeentehuis. je kan ook de tunesiche ambassade bellen???
volgens mij moet je eigenlijk gewoon een paspoort hebben, mischien dat er mensen met een id kaart doorheen gekomen zijn omdat er iemand stond die niet zo streng was. maar als je pech hebt en ze doen moeilijk …

groetjes

Je kunt even kijken op de site www.ontdektunesie.nl

Francis

hoi hoi,

een uitdraai van je tickets en hotel voucher is geen probleem, heb al meerdere mensen gesproken die op deze manier al naar tunesie zijn geweest, dus. zorg alleen dat alle gegevens overeenkomen met je paspoort!
binnen korte tijd word het heel normaal dat je je tickets via print uitdraai krijgt, andere maatschappijen gaan hier ook mee beginnen!

groetjes bianca