hey brenda…
wat leuk dat je al getrouwd bent met je vriend!! hoelang kende je hem voordat je trouwde? en woon je nu in side of is hij in nl?
sorry als ik nieuwsgierig overkom, maar wil er graag alles van weten!!
groetjes
filiz
hey brenda…
wat leuk dat je al getrouwd bent met je vriend!! hoelang kende je hem voordat je trouwde? en woon je nu in side of is hij in nl?
sorry als ik nieuwsgierig overkom, maar wil er graag alles van weten!!
groetjes
filiz
hey hey
geeft niet hoor…ik kende mijn vriend pas 9 maanden toen we voor de wet trouwden…wel beetje snel maar we hadden er allebei een heel goed gevoel over en nog…we willen gewoon voor altijd bij elkaar zijn. Toen we voor de wet trouwden hebben we daarna in de zomer nog een trouwfeest gegeven met trouwjurk enzo en toen heb ik al zijn familie leren kennen en mijn familie was er ook bij. Heel bijzonder.Ik woon nog in nl en hij in turkije…maar hij wil zo snel mogelijk naar hier komen. We willen hier gaan wonen…maar dat gaat helaas allemaal niet zo snel…als je nog vragen ofzow hebt hoor ik het wel
groetjes
hey brenda…thanks…
vind het echt leuk om te weten allemaal…!! jij bent 21> neem ik aan van je naam? en hoe oud is je vriend?
was 't moeilijk om te trouwen…ik bedoel ivm papieren enzo…wat heb je allemaal nodig?
mocht ik nog vragen hebben, ;)stel ik ze wel weer
kus
filiz
hey filiz
sorry voor de late reactie…ja ik ben 21 en mijn man is 28…
Het trouwen ging op zich best makkelijk. Welke papieren hij precies nodig heeft weet ik niet want dat heeft mijn man bij zijn gemeente allemaal nagevraagd wat hij nodig had…maar dat is zo gebeurd. Ik moest van hier een uitreksel uit het geboorteregister hebben, geboorte akte en volgens mij nog iets…maar je kunt alles bij je eigen gemeente halen…deze geeft ook wel aan wat je allemaal nodig hebt. Dus dat ging allemaal wel makkelijk. Ook hebben we allebei een bloedtest moeten doen in turkije…hier testen ze je op wat ziektes, zoals HIV. Toen ik terug was in nl heb ik het huwelijk hier ook laten inschrijven. Je moest daarvoor een formulier hebben…dat kun je op het gemeentehuis halen en moet je dan invullen. Sturen hun naar het IND op. Hierbij hadden ze ook huwelijksakte, trouwboekje en kopie van beide paspoorten nodig. Ze hadden het opgestuurd naar het IND en na twee weken stond het huwelijk hier ingeschreven.
Dus ging allemaal vrij makkelijk. Je hebt wel wat papieren nodig maar die zijn snel geregeld op het gemeentehuis
groetjes
het is iid man en niet vriend zoals ik zie…sorry;)
gelukkig dat het allemaal goed te regelen was…!!
liefs
geeft niet hoor…
ja precies…het valt allemaal wel mee…alleen hem deze kant op krijgen gaat helaas wat moeilijker en langzamer…
groetjes
hoi hoi
mijn ervaring met m’n ( ex ) schoonfamilie was in 1 woord super !
geen slechte ervaringen kan ik je vertellen.
ik heb ze 2 keer ontmoet , ze wonen in de bergen van Diyarbakir echt 50 jaar terug in de tijd maar helemaal geweldig.