Ervaringen schipholtickets?

Hoi allen,

Wat zijn jullie ervaringen met vliegtickets via schipholtickets.nl?

Heb het internet al even doorzocht, maar niet veel info gevonden, slechts een paar reviews die goed lijken. Maar wegens slechte ervaringen met ebookers (waar ook een aantal goede beoordelingen over terug te vinden zijn), neem ik nu liever geen risico.

Of iemand een beter alternatief qua brokers? Vliegwinkel, vliegtickets, world ticket center, … en dergelijke? Ik kom van alle maatschappijen namelijk zowel negatieve als positieve ervaringen tegen, dat maakt het niet makkelijker.

Ik zou liever direct bij de luchtvaartmaatschappij boeken, maar probleem is dat hun vlucht duurder is dan via die tussenbedrijfjes…

Groetjes!

Voor grote websites zoals Schipholtickets kun je goed dit gezegde en deze vuistregel aanhouden: “Geen bericht, is goed bericht.” Mensen zijn geneigd eerder in de pen te klimmen als ze ontevreden zijn, dan wanneer ze tevreden zijn. Als je zo goed als geen negatieve recensies kan vinden, dan zal het wel snor zitten.

Alternatief is op brokerwebsites zoeken in het land van bestemming, afhankelijk van wat dat is. Kun je soms de tickets nog goedkoper vinden.

Bedankt, Jurjenb!

Ik heb nog even afgewacht en nu een vlucht geboekt via een (in mijn ogen wel betrouwbaar) reisagentschap.

Maar mss is je advies idd een goede tip voor de toekomst!