Ervaringen met Vueling

Wie heeft er al met Vueling gevlogen en hoe is dat bevallen?

Vueling…

Een Spaanse low-cost luchtvaartmaatschappij

www.vueling.com

Ik heb er nog nooit mee gevlogen…

Vliegt oa vanaf Schiphol naar Valencia, Prima bevallen

Inderdaad alleen nog maar goede ervaringen mee gehad. Echt een aanrader.

Ik ben begin deze maand met Vueling naar Barcelona gevlogen en het is echt een prima maatschappij. Heel goedkoop (en de prijzen dus met alles inbegrepen, geen extra dingen die er ineens bijkomen), alles netjes, de stoelen zitten ook lekker en de mensen waren allemaal gewoon vriendelijk. Ik heb mn vlucht gemist en bij de balie vroegen ze niks, kreeg meteen de eerstvolgende vlucht die er was voor een goedkopere prijs. En het Spaans in het vliegtuig wat veels te snel gaat om ooit te kunnen volgen is ook wel goed voor je vakantiegevoel :smiley:

Ter info,sinds mei dit jaar vliegt Vueling ook vanaf AMS naar AGP. (Schiphol- Malaga) en vice versa.

Net terug van Valencia, naar AMS gevlogen. Prima vlucht, snel en prettig. Kwam iets te laat aan maar haalde de verloren tijd ruimschoots in ((-:
Krappe stoelen maar wel comfortabel. Gratis krantjes en snoepje bij het landen ;-))
Door de speakers klonk Spaans, en een beeeeetje engels, nauwelijks verstaanbaar
Goedkope vlucht en ze hebben een heleboel nieuwe vliegtuigen nu ((-:

Vueling is een zustermaatschappij van Iberia.

Je kunt eigenlijk alleen maar boeken via internet en ze vliegen met nieuwe vliegtuigen.

Hans

Ik heb er ook al eens mee gevlogen en ik vind het een goed maatschappij. Niet duur, goede stoelen en vriendelijk personeel, alleen spraken bepaalde stewardessen bij de heenvlucht geen goed verstaanbaar Engels, maar dat vergeef ik hen.:slywink:

Ook ervaringen mee…
Ideaal hoor…voor een prikkie ben je zo in Spanje!!
Kwaliteit / prijs verhouding is uitstekend!

Vorig jaar mee naar Barcelona gevlogen. Erg goed voor een lowcoster! En inderdaad het snoepje voor het landen. Waar krijg je dat nog?
Aanrader!

Ik ben afgelopen december met Vueling van AMS naar BCN en vice versa gevlogen en dat is mee zeer goed bevallen. Erg goedkoop, thuis al je stoel uitzoeken en boarding pass uitprinten dus op de luchthaven alleen maar je bagage inleveren en op weg. Ik heb altijd erg last van de druk op mijn oren bij het dalen maar door de snoepjes die ze voor het landen uitdeelden veel minder last gehad dan normaal.

Vueling is een onafhankelijke maatschappij. De zuster/budget maatschappij van Iberia heet ClickAir.

Ben met Vueling naar Valencia geweest en dat was prima. Typische low cost maatschappij, dus wat minder mooi dan de normale maatschappijen, maar aangezien de normale maatschappij van Spanje Iberia is (en die echt knudde is), een hele goede keus.

Ben ermee naar Barcelona gevlogen, is een prima vliegmaatschappij naar mijn idee, alleen vrij weinig beenruimte (dus ben je langer dan 1.80 dan zou ik eerst ff nadenken)

ja,beenruimte is altijd een probleem met ,low cost,maatschappijen.
maar ja,het kost ook niet zoveel.

Mijn enige ervaring met Vueling is dat ik ooit tickets heb geboekt voor een vlucht van Madrid naar Gran Canaria die vervolgens twee weken voor vertrek werd geannuleerd. Toen moest ik een Spaans betaalnummer bellen om mijn geld terug te vragen. Dat verdient niet echt de schoonheidsprijs.

Prima vlucht gehad. Je kan een plaats vragen met meer beenruimte.

Is er voor de website ook een nederlandse tekst beschikbaar??

Check-in op Schiphol was een puinhoop. Te weinig balies open
Komen we daardoor laat bij het vliegtuig aan, krijgen we ook nog een grote bek van de mensen aan de gate
Terug vlucht uit Barcelona was prima

Vueling is prima. Vooral als je alleen met handbagage reist. Thuis print je je ticket uit en je checkt in en het enige waar je voor moet zorgen is dat je een half uur voor vertrek bij de gate staat. Wat een vrijheid. Het vliegen is prima met moderne, confortabele stoelen. Voor 5 euro kun je ook een stoel reserveren met nog wat meer beenruimte. Eten en drinken moet je betalen maar is redelijk geprijsd en zelfs lekker. Bovendien vliegen ze op tijd en zijn ze goedkoop. Ik zou het gewoon doen!