Dat is inderdaad een hele goede prijs voor jullie 3. En Lufthansa is een goede maatschappij om naar Joburg te vliegen, een paar maal deze route gedaan en ervan genoten.
Nu genieten van de voorbereiding en de planning, enne vraag gerust tips en info over het land ![]()
Vliegen met Lufthansa is goed vanaf Frankfurt. Maar raak de weg niet kwijt bij de overstap, Frankfurt is erg groot en de afstanden ook, … Heerlijk vliegen met de A320…
Wel nog even meegeven dat het boeken via sites als momondo ; skyscanner enz… veel voordeliger was dan via Lufthansa rechtstreeks was het 2380 euro dus een verschil van 700 euro ! .
Wat vinden jullie van deze prijs: 1 sept AMS - JNB (direct) / 18 sept JNB - AMS (1 stop) voor €581?
De prijzen met Qatar, Turkisch Airlines lijken niet heel veel te verschillen namelijk.
Een goede prijs. Het is nog steeds rond het hoogseizoen, dus ik denk niet dat je veel goedkoper zal vinden. En als je kan kiezen, zou ik voor Qatar gaan. Goede maatschappij en nieuwe luchthaven terminal voor je transit ![]()
Dank! Is de beenruimte bij Qatar vergelijkbaar met KLM? Mijn vriend is twee meter lang en zie bij Qatar geen economy comfort of zo iets.
Ik denk dat je alleen bij KLM die extra beenruimte kan kopen. Ik heb dat nog niet echt bij andere maatschappijen gezien. Qatar heeft een normale beenruimte. Je zou specifiek bij het selecteren van de stoelen bij de nooduitgang kunnen kiezen, daar heb je altijd wat meer beenruimte.
Bij Qatar, vonden wij de beenruimte meer dan bij KLM, bij Qatar hebben ze andere stoelen, waardoor het beter zit.
Ben frequent flyer van Qatar en normaal zit Qatar boven de standaard. Zeker de a350, maar de Dreamliner ook.
Maar als je rechtstreeks naar Johannesburg kunt vliegen zal het niet met QR zijn? Via Qatar ben je toch snel een uur of 4 langer aan het vliegen dan een rechtstreekse vlucht.
Bij Qatar kun je soms ook interessante business deals vinden.