Ervaringen met vliegmaatschappij LADE

Heeft iemand ervaringen met Lade? Is het de moeite waard om het te proberen of zijn ze niet betrouwbaar qua reistijden e.d. ?

Op dit moment (tot begin december) is geen enkele maatschappij betrouwbaar als het om vertragingen gaat, omdat Aeroparque gesloten is en alle vluchten worden omgeleid. Maar LADE is niet echt een optie voor de ´gewone´ toerist vind ik persoonlijk. Oude vliegtuigen, bijna geen service, vaak vertraging en een website die slecht werkt. Waarschijnlijk ga ik er binnenkort wel zelf mee vliegen, dus dan weet ik meer uit eigen ervaring.

Wauw Jack, kijk maar uit!
Anders kunnen we in mei geen borrel gaan drinken! :wink:

Vliegt Lade ook op Paraguay, want daar moet dochterlief naar toe deze week…>>>

Al kijk ik wel uit, dan nog is het gewoon afwachten. Ik neem niet aan dat als het toestel neerstort, de piloot mij vraagt om de boel te redden lol2 Hoewel ik een echte FlightSimlator fan ben >>>

Naar Paraguay vliegen ze niet, voornamelijk Patagonië. Geen idee wie er wel naar Paraguay vliegt, maar je kan ook makkelijk vanuit Corrientes, Posadas of Iguazú naar Paraguay gaan, vlieg of bus je eerst naar Corrientes/Posadas/Iguazú en dan met de bus naar Asunción bijvoorbeeld.

Hoi!

De beste vliegmaatschappij voor nationale vluchten is LAN. Ze hebben een goede website, ook engelstalig, en je kunt gemakkelijk online boeken. De vluchtentijden zijn het betrouwbaarst en ze hebben goede service!

Cheers,
Esmeralda
www.vamosargentinie.nl

Hoi,

persoonlijk heb ik goede ervaringen met LADE. niet zo luxe misschien, maar vliegen wel, en voor heel wat minder geld dan AA/Lan. alleen kan ik na telefonisch contact, waarbij ik het 3e gevraagd heb, bevestigen dat ze geen vluchten uitvoeren de 2e helft van dec en de 1e helft van jan.
Voor andere data is het beste ze te bellen. ze spreken wel engels en staan je klantvriendelijk te woord.

Ahum, vandaag hebben de piloten van LAN toch maar weer mooi onaangekondigd duizenden reizigers in de kou laten staan! Vind ik nogal een onplezierige service :mad:

Ik wilde het ook al posten :slight_smile:

Onlangs de vlucht Salta-Buenos Aires genomen met Andes en het inchecken en de vlucht verliep rimpeloos.
Wel geland in Palomar (wegens sluiting Aeroparque) met vervolgens een bustransfer naar Aeroparque(1-1,5u).