binnenlandse vluchten Argentinie

Ik wi zelf kijken of ik een rondreis in elkaar kan draaien van zo´n 5 weken naar Argentinie. Ik wil in elke plaats ongeveer 1 week blijven en dan met het binnenlandse vlucht verkassen.
Ik wil weten hoe goed de binnenlandse toestellen zijn?

De vraag komt voor uit het feit dat we afgelopen week van Mdrid naar Alicante gevlogen zijn met een uiterst klein propeller vliegtuig waren de stoelruimte uiterst beperkt was en de herrie verschrikkelijk was.
Wat zijn de ervaringen in Argentinie?

Wij hebben 2 binnenlandse vluchten geboekt met Aerolineas Argentinas, zeer goede ervaringen mee! Hebben daarnaast ook 1 vlucht met GOL gedaan, ook helemaal prima. Zelfs de kleinere vluchten richting Patagonië erg goed verzorgd. De vluchten die we uiteindelijk met AA hebben gevlogen, hadden we in eerste instantie ook bij GOL geboekt. GOL veranderde echter steeds de vluchtschema’s (in ons nadeel). Van die vluchten vervolgens netjes geld terug gekregen en vervolgens geboekt met Aerolineas Argentinas, met beide maatschappijen dus goede ervaringen. Zowel het boekingsproces, klantenservice als de daadwerkelijke vlucht is bij ons soepel verlopen.

dank voor de info. We gaan nl binnenkort de binnenlandse vluchten plannen.

Ik denk dat je LAN (of tegenwoordig LATAM) bedoelt ipv GOL, want GOL vliegt geen binnenlandse routes in Argentinië, het is een Braziliaanse maatschappij :slight_smile: LATAM doet dat wel, net als Aerolineas Argentinas inderdaad. Websites:

dank, ok

Ah dat klopt, dat was inderdaad ons laatste traject van Iguazu naar Rio… Om het betaalbaar te houden zijn we met de taxi naar Foz de Iguazu gegaan en hebben we vanaf daar gevlogen naar RIO.

Het klopt helemaal dat we oorspronkelijk Latam hadden geboekt ipv AA, maar Latam verandere steeds de vluchten en die vluchten pasten niet meer in het schema. Uiteindelijk van Latam geld terug gekregen en niet meer met ze gevlogen.