Tips? Voor Binnenlandse vluchten in Argentine

Ik ga samen met twee vrienden drie weken reizen door Argentinië en willen een aantal binnenlandse vluchten boeken. Heeft iemand tips waar we dit het beste kunnen boeken?

Vroeger zou iedereen zeggen bij LAN (www.lan.com). Maar de laatste 2 jaar is Aerolineas Argentinas (www.aerolineas.com) bijzonder goed verbeterd: nieuwe vliegtuigen, eenvoudig online boeken, betere service en minder vertraging. Ik durf zelfs te stellen dat Aerolineas tegenwoordig minder vertraging oplevert dan LAN! Qua prijs maakt het in de regel niet uit, maar hou rekening met DURE vluchten helaas. Let ook goed op dat je aan moet geven Europeaan te zijn, waarbij prijzen in EUR (of in US$ bij Aerolineas) worden weergegeven. Koop je tickets die voor Argentijnen zijn (prijzen in Ar$), dan ben je veel goedkoper uit maar loop je een groot risico dat ze je bij het inchecken tegenhouden en dan kan je opnieuw een ticket kopen (dat dat nog veel duurder is, last minute).

je moet sowieso 20% extra betalen om dat je een toerist bent en niet woonachtig in Argentinië. dus let goed op. ik kan je 1 ding zeggen dat de tickets heel duur zijn. andere alternatief is de bus pakken. (nacht bussen) ze zijn heel luxe. je kan ook redelijk goed slapen. het nadeel is dat het wel wat tijd kost. in ieder geval succes en alvast veel plezier!

Non22 ik kreeg net een mail binnen van Lan, ze hebben kortingen nu. Misschien heb je er wat aan. Vul inderdaad wel eerlijk in dat je niet Argentijns bent hahahaha. Let op is geldig tot 12okt. Succes ermee.
http://www.lan.com/en_ue/sitio_personas/special-offers/promotion-discount-southamerica/index.html?otid=894843&s_cid=onsite2014_RE_20140924_home_vitrina_domes

Goede tip Gallina! Scheelt 20%!

Bedankt!!