Binnenlandse vluchten boeken

Hola todos!

Kort vraagje: is het aan te raden binnenlandse vluchten al vanuit NL te boeken of kan dat ook gewoon in Argentinie zelf? Bijv van BA naar Ushaia.

Bedankt!

groetjes mariejeanne

Waarom zou je het risico nemen dat vluchten volzitten? Gewoon van tevoren boeken natuurlijk. Sowieso betaal je ter plekke gegarandeerd meer, want de lokale agentschappen willen wel wat extra verdienen aan iemand die last minute ergens heen wil vliegen en zullen je het duurste ticket verkopen (klasse Condor). Dus als je denkt dat je goedkoper uit bent door ter plekke te boeken vergis je je. Het enige voordeel is dat je iets flexibeler bent, maar vergis je niet in het aantal vrije stoelen last minute. Die zijn er vaak niet namelijk.

Helemaal eens met Flipsen, gewoon vanuit NL boeken.

groet
Jan

Ik heb ter plaatse in BA mijn vliegtickets geboekt voor de binnenlandse vluchten. Gewoon naar het kantoor van Aerolineas Argentina. Pas op de bestemming zelf boekte ik het ticket voor de volgende bestemming. Je bent allemaal nog wat flexibeler. Er was altijd plaats op de dagen dat ik wilde vliegen.

Ik ben eerst met Aerolineas naar Santiago, Chili gevlogen, retourtje voor een paar dagen. Ik wist het niet, maar er werd mij gevraagd bij het boeken van de tickets voor de binnenlandse vluchten of ik ook internationaal heb gevlogen met Aerolineas wat mij toen een korting opleverde van 40% per vliegticket! Dat maakt het dan wellicht weer voordeliger, als je eventueel ook Santiago nog wilde bezoeken! Dit was eind 2007 en weet niet of dat nog zo is!

Groeten,

Patrick