Komend jaar wil ik graag een rondreis maken door Zuid-Amerika. Onder meer wil ik door Argentinië reizen. Heeft iemand dit eerder gedaan en tips/aanbevelingen? Wat is de beste manier om het land door te reizen: binnenlandse vluchten of is het met een bus ook goed te bereizen? Wat is jullie ervaring hierover? Zijn er goedkope mogelijkheden om binnenlandse vluchten te boeken (beter vooraf in Nederland te doen of daar)? Is het de moeite waard? Hoeveel tijd heb je nodig om een goede indruk op te doen van het land, een maand? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, alvast erg bedankt!
Hoi Anacondor!
In Argentinie kan je goed met de bus reizen hoor. Heb weliswaar wel een vliegreis geboekt toen ik daar was (Bu.As. naar El Calafate) maar dat was ivm tijdplanning en niet omdat die bussen niet goed zouden zijn. Per bus kan het vaak ook uitstekend maar het kost “wat meer” tijd, dat is het enige waar je rekening mee moet houden. En die binnenlandse vluchten kan je gewoon daar regelen bij een reisbureau, net als hier in Nl dus.
Argentinie is ontzettend mooi en afwisselend, heb er met erg veel plezier gereisd. Zou er nu een heel verhaal over kunnen schrijven maar mail me maar even als je meer wilt weten!
Groeten!