Ik las op de site van Lade dat ze binnenkort ‘paquetes turisticos’ zullen aanbieden. Weet iemand of ze daar een soort van vliegpas mee bedoelen? Verder kan ik er niet goed aan uit van waar ze naar waar vliegen. Je kan op hun site wel zien op welke dagen ze welke bestemmingen aandoen, maar niet van waar naar waar. Weet iemand hoe je hun ‘vluchtschema’ moet interpreteren?
www.lade.com.ar
Iemand ervaring met het respecteren van de vluchturen bij Lade?
Tenzij je van veel avontuur houd zou ik LADE gewoon maar beter mijden. Een kleine (militaire van origine) maatschappij met oude vliegtuigen die het betere ´hop´-werk doen, dus van plaats naar plaats. Aan de andere kant, als je van avontuur houdt, genoeg tijd hebt om gegarandeerde vertragingen op te vangen en wel eens met een oude Fokker wil vliegen, zeker doen >>>
Beste Flipsen, bedankt voor je antwoord. Bedoel je met dat hoppen dan dat ze vb. op di in comm. riv; vertrekken, dan naar rio gallegos vliegen, vandaar naar ushuaia, perito moreno, el calafate en rio grande. Of vertrekken ze vb. allemaal van buenos aires die dag naar al die verschillende bestemmingen. Ik kan eigenlijk niet zo goed aan dat overzichtje aan uit.
We hebben in principe wel een beetje tijdsmarge, maar het is natuurlijk altijd leuker als de vluchten op tijd vliegen (maar blijkbaar is dat bij Aerolineas Argentinas ook vaak een probleem?)
Het prettige vind ik dat LADE op bestemmingen vliegt die niet of nauwelijks bereikbaar zijn. Overigens heb ik zelf goede ervaringen met deze maatschappij, met een Fokker 80 gevlogen, fantastisch. Ging van Comodoro Rivadavia naar Perito Moreno, Gobernador Gregores en uiteindelijk naar El Calafate.
Was wel 10 jaar terug, hoe het er vandaag de dag voor staat met punctualiteit en service, geen idee…
Inderdaad vliegen ze van plaats naar plaats, ze hebben namelijk nog maar 2 of 3 vliegtuigen volgens mij. Dus mocht er ergens een storing optreden, heb je ook gelijk een probleem (lees: dagenlange vertraging). Dus ik zou toch maar op safe spelen. Zelf wil ik overigens nog steeds een keer met ze vliegen hoor, gewoon om nog eens in een Fokker te zitten en voor het avontuur
Aerolineas Argentinas is tegenwoordig redelijk betrouwbaar, de vertragingen vallen mijns inziens erg mee (tot nu toe). Maar beste keus blijft vooralsnog LAN Argentina (www.lan.com), met nieuwe airbussen en vriendelijk personeel, wat bij Aerolineas nogal eens een probleem is :mad: