Hoi,
Ik heb al eerder een bericht geplaatst met de vraag of het vliegen met Iberia okay is…heb verschillende reacties gerkegen en ook gehoord maar de meeste waren toch niet zo positief. Nu hebben we alternatieven gevonden via Air Canada of Lufthansa…heeft iemand hier ervaringen mee?Alvast bedankt.
Mijn vrouw wil erg graag in Costa Rica gaan paardrijden, ze heeft gezien dat dit op meerdere plekken mogelijk is…wat is jullie ervaring daarmee?en waar hebben jullie paardgereden?
Alvast bedankt,
Groetjes
Paardrijden kun je hier bijna overal. Op 50 meter van mijn hotel is iemand die paardrijtochten organiseert, naar de bergen, de waterval of naar het strand.
Als je Lufthansa boekt is de kans erg groot dat je vliegt met United Airlines. Aan boord van United bevinden zich stokoude stewards en stewardessen. Althans op de transatlantische vluchten. Met flink rouge en valse pruiken proberen ze er nog enigszins jeugdig uit te zien. Verder is het gewoon dom zitten en afwachten tot je aan de andere kant bent. Eten is matig en alcoholische drankjes moest je in het verleden zelf betalen.
Je kunt ook nog met American Airlines. Dan vlieg je met AirBerlin vanaf Dusseldorf naar Miami en met AA naar San José. Ook daar is de kwaliteit matig tot redelijk. Wel boeken bij AA en niet bij AirBerlin.