Hallo allemaal
wij gaan waarschijnlijk september/oktober naar Punta Cana. Nu kunnen we nog kiezen met wie we willen vliegen. Wie heeft ervaringen met Air France en Air Berlin. Wat zouden jullie adviseren.
Alvast bedankt voor de
Zijn beide prima maatschappijen, zou degene nemen die de gunstigste tijden/tarieven heeft. Verder weinig verschil in deze partijen.
let vooral ook op de vliegtijden.
Ik vlieg altijd naar Puerto Plata
Als ik met airberlin vlieg, dan vlieg ik van Dusseldorf naar zurich en dan pas naar Puerto Plata.
dit betekent dat ik op dag 1 pas in de middag vertrek en op dag 2 in de loop van de late ochtend in Puerto Plata aankom en terug net andersom.
vlieg ik met arke vanuit Amsterdam dan ben ik op dag 1 rond 16.00 al op de plaats van bestemming en vertrek ik op de laatste dag pas in de vroege avond terug. Dit kan je een complete dag aan vakantie schelen.
Bij een verblijf van 3 weken niet zo spannend, maar bij 1 week verblijf scheelt dit toch wel.
Ik vlieg 6 september met Air France! Hiervoor heb ik gekozen omdat zij een all-inclusive vlucht bieden dus inclusief maaltijen en drankjes. Mocht je ook nog behoefte hebben aan iets te snacken dan kun je dat altijd bij de “keuken” halen
Dit bieden ze bij Air Berlin ook aan op de lange afstand vluchten. Vlieg zelf dinsdag 31 juli vanaf Dusseldorf naar Punta Cana met deze maatschappij
Hoe lang is je vliegtijd met air berlin?
Want in het verleden vlogen ze vanuit Dusseldorf via Zurich naar de DR en dan vertrok je laat in de middag in Dusseldorf en de volgende ochtend kwam je dan pas aan in de DR.
We vertrekken om 0940 en volgens de tickets landen we om 1320 in Punta Cana
dat zijn mooie tijden
Gaat de vlucht ook nog door naar Puerto Plata (want dat is altijd onze bestemming)
Dat zou ik echt niet weten, staat iig niets over op ons ticket. Kan het je na mn vlucht vertellen.
Kijk even voor Air Berlin hier
Air Berlin vliegt naar Puerto Plata op vrijdag. In komende winterseizoen op dinsdag. Naar Punta Cana wordt er gevlogen op zondag en dinsdag. In winterseizoen op zondag, maandag en woensdag.
Ale vluchten zijn zowel heen als terug rechtstreeks.
Voor Belgen op dit forum raad ik trouwens ook aan om met Tui of Jetair te vliegen. Ik deed er een rechtstreekse vlucht mee naar Santo Domingo (en daarna vliegen ze nog verder naar Punta Cana) en ik betaalde voor een enkele vlucht iets van een €150.
Vanuit Nederland weet ik niet of ze die vluchten ook aanbieden, maar het is in ieder geval wel goedkoop ![]()