Finnair

Hallo, iemand ervaring met Finnair? Staan (te??) goedkope tickets op tix.

Twee keer mee naar Japan gevlogen, al moet ik er dan wel bij zeggen dat de eerste keer alweer in 2008 was. Maar beide vluchten zijn mij uitstekend bevallen, het is dat ze hun aanbiedingen nooit op de juiste momenten lijken te hebben, anders had ik er zeker vaker mee gevlogen, ik zou ze zo boven andere Europese airlines verkiezen. Moderne toestellen, prima service, uitstekend eten, niks op aan te merken.

Wel een kleine kanttekening echter: wat richting Azië nog een bijkomend voordeel is is de transfer op Helsinki: een fijne, vrij compacte luchthaven, die voor Japan perfect op de route ligt. Naar Costa Rica is dat uiteraard een ander verhaal, dan vlieg je toch een flink eind om…

Nog nooit van gehoord dat Finnair op Costa Rica vliegt. Het laatste gedeelte naar Costa Rica zal wel door United, Delta of American Airlines worden uitgevoerd? United en AA geven maar matige service.

Sent from my X1030X using Wereldwijzer mobile app

Maar vanaf Houston is het maar een korte vlucht :wereld: Met hele gezellige mensen bij de douane:crybaby:

nou Houston en Atlanta vallen nog wel mee. Miami, dat is pas erg. Ik kreeg er ooit een machinegeweer in mijn buik gepord omdat er een pen in mijn blouse zat, die was ik vergeten in het bakje te leggen en dat piepte bij het controlepoortje. Helemaal opgefokt daar in Miami. Ik ga er nooit meer naar toe.