Finn Air heeft weer een aanbieding!!

http://www.finnair.com/NL/GB/offers?OFFER_ID=15482

Goh, begin april, mooi op tijd voor de hanami …NEE WIZARD, HOU JE IN, JE ZOU DIT JAAR NIET NAAR JAPAN GAAN!

Ehhh,maar ja,kun je dit dan zomaar voorbij laten gaan?

Ik kan het, ik kan het, IK KAN HET, TSJAKKA!!!

Of misschien toch niet :ninja:

Tuurlijk kun je het!

​Maar zeg nou zelf,deze aanbieding is er toch eentje om op te vreten?

Hoi Sander,
Het begint bij mij weeral te kriebelen dank zij jou filmpje op You tube !:slight_smile: :Takeoff with Air Koryo Ilyushin Il-62M at Beijing Capital Airport

Mooie aanbieding! Jammer genoeg nog niet voor september…

Wat is precies de aanbieding? Ik heb Tokyo nu al meerdere malen op verschillende ticketsites voor rond de 600,- voorbij zien komen? Of mis ik iets?
Ik heb er sowieso helaas weinig aan. Heb net eind april nodig…

Wizard is het geen idee, dat je dit keer eens naar Vietnam gaat; ben je toch nog niet geweest wel?
Mooi land, vriendelijke mensen, alleen het vervoer is niet zo efficiënt als in Japan.
Veel treinen heeft men daar niet; hoofdzakelijk bussen.
En veeeeeeeeel brommertjes.:lol:

Nou ja, €599 voor een vlucht naar Japan is gunstig maar inderdaad nu ook weer niet extreem spectaculair, persoonlijk vind ik Finnair echter wel een van de fijnste airlines, en Helsinki is zo ongeveer de meest gunstige tussenstop die je op die route kan hebben.
(uiteraard is een directe vlucht nog gunstiger, maar helaas ook meestal nog een stuk duurder)

Helaas schijnen die Ilyushin’s nu op de internationale routes echt verleden tijd te zijn :crybaby:

Lijkt me inderdaad ook een zeer boeiend land, misschien nog wel het meest vanwege het eten. Ik ben alleen nog steeds een beetje huiverig voor het klimaat daar, al zou het noorden nog wel te doen zijn.

Wij waren er in 2007 gedurende enkele weken in april en een paar dagen in mei, dan heb je de minste kans op regen en de temperatuur is al wel redelijk hoog. We hebben een enkele keer vlak bij de 40 graden gezeten.
Het noorden is een stuk koeler maar ook aangenaam in genoemde tijd.
Het eten is erg gevarieerd en was in 2007 heel betaalbaar.
Het is op zich geen duur land en souvenirs hebben ze er ook nog! :biggrin:

NEEEEE!!! Geen souvenirs! Argh! Must…go…must…buy…souvenirs…

Maar bijna 40 graden, damn. Ik ging van de zomer ook al bijna kapot in Japan, en daar was het toch nog net wat minder warm.

Was wel zweten die temperatuur, maar met veel water drinken kom je er wel door…:zon02:

De souvenirs zijn overigens niet zo mooi als in Japan, veel nep-artikelen van slechte kwaliteit.
bv. zonnebril voor 1 of 2 dollars, alles plastic, maar onbrandbaar, ze willen je meteen dan een aansteker erbij verkopen…

Lastig dat Japan-virus, dat laat je niet los, is hier overigens hetzelfde met ons.
Ik zat 1 dag na terugkomst begin december al weer rond te struinen naar nieuwe plekken waar we in Japan nog heen kunnen.
Eerst maar eens de foto’s van Shikoku in een mooi boek verwerken.:foto:

Ach, ik ben net aan een boek begonnen waarvan alleen het voorwoord al zeer inspirerend is: The Great Railway Bazaar van Paul Theroux. In 1973 per trein vanuit Londen via een vrij zuidelijke route door zowat heel Azië, en dan met de Transsib weer terug. Aangezien ik nog maar net aan het verhaal zelf ben begonnen en het daarbij ook nog eens tamelijk gedateerd is zijn niet zozeer de bestemmingen inspirerend, maar vooral de reismethode. Maar ja, het keerpunt van de reis is, je raadt het al, wel weer Japan. Gelukkig zijn die hoofdstukken nog heel ver weg…

Ik ken het boek niet, maar voor treinen-gekken vast interessant!
Wij hebben de Trans-Mongolie-Express van Moskou naar Beijing gedaan, dus niet de Trans-Sib. die eindigt in Vladiwostok, moeilijk woord…
Dan kun je inderdaad met een boot naar Japan varen.

Nette aanbieding, zou graag terug willen (was eind 2013 een week in Tokio) naar Japan zeg. Veel indruk op mij achter gelaten. Nu wil ik voor langere periode terug en rondreizen.
Periode komt helaas niet goed uit maar hopelijk blijven dit soort aanbiedingen komen na de zomer periode.

Wij zijn nov.2013 ook met een aanbieding van Finn Air gegaan.Dus goed in de gaten houden!!