Ervaringen met Tun Travel?

Hallo,

Heeft iemand ervaring met het boeken van hotels/guesthouses via Tun Travel of " hotels-in-vietnam.com" ? Ik vraag me af in hoe verre ze betrouwbaar zijn.

gr,
Marlies

Geen ervaring. Maar heb net wel een reis met hotels in vietnam geboekt voor 2 dagen naar Halong bay. Ik heb al wat met hun gemaild en het komt betrouwbaar over. Zeker weten doe je het natuurlijk nooit…

Ik heb hier ook geen ervaring mee, maar heb net de site bekeken en het lijkt me wel betrouwbaar. Echter, het viel mij op dat een paar hotels die ik heb bezocht, veel duurder worden aangeboden. Maar ik was er dan ook in 2007, de prijzen zullen vast wel gestegen zijn. Ik had trouwens ook niets van tevoren geboekt. Misschien maakte dat het ook wat goedkoper. In ieder geval geen commissies.

Hoop dat een medeforummer wel ervaring heeft met deze organisatie?

Groetjes, Anne

Hello,

Wat laat om te antwoorden maar wij hebben dit jaar veel problemen gehad door te boeken met Tun Travel.
Betaald langs PayPal met bewijs, Tun Travel had nooit iets ontvangen.
Sterker nog,ze beweerde dat men niet kon betalen langs PayPal om.
Veel moeten mailen tot zelfs toe bellen.Klacht bij PayPal ingediend en door hun druk alles terug gekregen.

gr.

Michel

Vervelende ervaring voor je Michel! Gelukkig hebben jullie uiteindelijk wel alles terug gekregen. Hebben jullie verder wel een fijne reis gehad?

Groetjes, Anne

Hallo Anne,

Ja alles is goed verlopen.Heb de hotels dan maar langs Agoda besteld.
De junkboot in de Halong bay hebben we langs een touroperator in Hanoi zelf geregeld zonder problemen.Ook de “Visa on arrival” langs internet geregeld.De aproval letter ontvangen zonder onze namen maar werd vlug rechtgetrokken.

gr.

Michel