Ervaringen met Straus rondreizen

Wie heeft er ervaring met Straus reizen en dan speciaal met rondreizen?
Wij zijn op zoek naar een groepsreis Thailand die naast het gebruikelijke rondje Bangkok, River Kwai, Chiang Mai, ook naar het oosten en het zuidelijk schiereiland gaat en eindigt met een paar stranddagen in Phuket. Straus reizen biedt deze reis aan, maar ik ken de organisatie niet. Wie heeft ervaring of tips?

Ik boek hier al enkele jaren. STRAUS reizen is een reisbureau dat alle Nederlandse en Duitse touroperators aanbiedt, en ik moet zeggen dat ik altijd voordeliger uitwas dan rechtstreeks boeken. Ze zijn ook aangesloten bij het ANVR/SGR, dus dat zit wel goed.

1 like

Heb gisteren online een reis geboekt bij straus, kreeg vandaag een e-mail dat de reis alleen via een andere operator beschikbaar is Maarrrrrrrrrrr het kost wel 700 euro meer.
Op de site zetten ze schijnbaar lokkertjes in, die gewoon te boeken zijn maar alleen tegen een veel hogere prijs gekocht kunnen worden.

Voor mij dus geen straus meer.

Mijn vrouw en ik zijn al meer dan 20 jaar klant. We hebben zo’n beetje de hele wereld afgereisd en ALTIJD bij de familie Straus en Flor geboekt. NOOIT ook maar een keer gedacht ergens anders naartoe te gaan. Mocht er ooit iets zijn, dan bemiddelden ze altijd volledig gratis om iets geregeld te krijgen. De ontvangst bij hun reisburo in Roermond (verleden eeuw zaten ze in Tegelen) is helemaal het einde. Vakkundig, rustig en altijd met koffie/gebak en een fles wijn. Voor ons de jaren dat we nog kunnen reizen boeken we zeker via Straus, welke reisorganisatie het ook is.

1 like