Heeft iemand mischien ervaring met de volgende reisorganisaties?
Straus reizen en Stuntclub (ook straus)
Ik ben op zoek naar een leuk reisje naar bali in juni met zijn tweetjes
We willen zo goedkoop mogelijk naar bali om daar de rest te regelen.
Los Ticket heb ik nog niet kunnen vinden goedkoper dan een pakketreis en op deze sites heb ik een aantal interessante reisjes gevonden waarvoor je voo precies hetzelfde (ook met cathay) op andere sites ongeveer 400/500 euro meer betaald.
Ik hoop dat iemand mij kan vertellen of dit een goed georganiseerde reisorganisatie is.
Wij hebben geen ervaring met dit reisburo, maar de prijzen voor begin juni zijn wel erg interessant! Voor alleen een ticket eind juni (Jakarta) zijn we alleen al rond 900 euro kwijt. Ik zou vragen of het vertrek gegarandeerd is en/of je de tickets direct bij boeking krijgt. Wanneer je meteen de vliegtickets in huis hebt voor ongeveer 800 euro, zit het denk ik wel goed en kun je nog even met de maatschappij checken.
Hoi, ik weet niet in welk deel van Nederland of je woont maar wij gaan via Frankfurt.
Kijk eens op www.poot.de.
Je kunt ook via A’dam, via Duitsland wil nog wel eens schelen.
gr Connie
Inmiddels zelf ervaring met dit reisbureau, s’avonds online geboekt en de volgende dag werd ik opgebeld dat er alleen nog een duurdere variant (+750euries) van de reis beschikbaar was. Zo kan ik ook mooie aanbiedingen neerzetten. Site is dus lekker up to date:disgust:.
Maar het is toch nog ergens goed voor geweest heb nu een nog goedkopere starterspakket via FOX geboekt. 08 juni vertrekken we met cathay voor 17 dagen naar bali met 6 overnachtingen en daarna gaan we een paar daagjes naar de gili’s en dan zoeken we in seminyak nog wel een leuk hoteletje.
Ik heb al eerder gereageerd. Ik kan me niet voorstellen dat iemand niet tevreden is over dit reisburo, wij zijn al 20 jaar klant en steeds is de service weer perfect. Wij gaan ook wel eens vanuit Duitsland, volgens mij bieden ze alle reizen aan op www.reise.nl en op straus.nl . Maar wij boeken altijd persoonlijk in het reisburo. En als er iets is, kun je er altijd professioneel met hun over praten.