met welke organisatie naar Thailand

Hallo, ik wil deze zomer een groepsrondreis maken in Thailand, maar er zijn zoveel organisaties :-/
Wie heeft goede of slechte ervaring met bepaalde organisaties???
Bedankt!

Hallo Arianne,

In 2000 ben ik met “Shoestring” naar Thailand geweest. In de nieuwe brochure is de route iets anders dan ik heb gedaan, maar het is me daar prima bevallen. De groep had een gids die goed Engels sprak en altijd (telefonisch) bereikbaar was (maar dat kan ook aan de gids himself gelegen hebben, ik heb elders ook andere ervaringen), en enthousiast was vanaf het begin toen hij ons van het vliegveld haalde. De rit was goed verzorgd met touringcar of kleine busjes, hotels waren prima (eenvoudig maar compleet, soms inclusief een kakkerlak), eten kun je overal. Alleen het eilandbezoek op het eind was iets minder, omdat op dat eiland (Koh Chang) m.i. niet zoveel te doen was behalve dan op het strand liggen en wat wandelen. En na een redelijk intensief programma, is niks doen een erg grote overgang. Het was wel een prachtig eiland, by the way. Leuke mensen daar ook.
Het enige nadeel vond ik, was dat Shoestring alles via internet of telefonisch doet, ze hebben alleen een bezoekkantoor in A’dam. Maar verder prima. Ik zou eerst naar Nepal, maar die reis ging niet door; je kunt dan direct kiezen uit of je geld terug, of een andere bestemming kiezen die al wel zeker doorgaat. Dus da’s prettig geregeld :slight_smile:
Ik heb toendertijd voor Shoestring gekozen omdat ze een reis, ook naar andere landen, bieden, die niet alleen de geijkte paden langs gaat, en je ook zelf tijd kunt besteden naar eigen inzicht.

In elk geval is Thailand een prima bestemming, en ik zou er graag nog eens heen gaan. Veel succes met zoeken en veel plezier aldaar!
Groetjes, Sita.

Djoser is ook een toporganisatie!! Alles goed geregeld, de prijs die je moet betalen is het waard.

Kijk op www.anvr.nl, ledenoverzicht. Klik op bestemmingen, zoek dan uit het lijstje naar Thailand (toets T in dan ben je sneller bij te T) en klik op zoek.

Daarna heb je een heel lijste met reisorganisaties die naar Thailand gaat, misschien een tip.

Groetjes,

Francisca

Oh, ik kan je zeggen, het is een hele lijst met Reisorganisaties!! :stuck_out_tongue:

Hallo allemaal, ik en mijn vriend gaan dit jaar samen naar Thailand. We dachten eraan om een groepsreis te doen met Shoestring. Nou weet ik helemaal niet wat voor soort organisatie het is, wat voor soort reizen het zijn en wat voor soort mensen er over het algemeen met Shoestring reizen.Wat wij willen is een actieve vakantie en een strandvakantie combineren en niet met een stelletje opgescheept zitten die op zoek gaan naar een friettent.

Hallo allemaal, ik en mijn vriend gaan dit jaar samen naar Thailand. We dachten eraan om een groepsreis te doen met Shoestring. Nou weet ik helemaal niet wat voor soort organisatie het is, wat voor soort reizen het zijn en wat voor soort mensen er over het algemeen met Shoestring reizen.
Wat wij in ieder gavallen willen is een actieve en een strand vakantie combineren en veel vrijheid dus niet dat je echt alles samen moet doen met je groep 22 dagen lang.
Wie heeft er ervaring met deze organisatie en kan mij hier meer over vertellen.

Thaibel is ook een toporganisatie!! Alles goed geregeld, de prijs die je moet betalen is het waard.
Kijk op www.thaibel.be :slight_smile: :slight_smile: :wink: