Iemand ervaring met Thailandtravel???

Hoi hoi,

Wij hebben vandaag onze reis geboekt bij Thailandtravel. Ze zijn aangesloten bij het SGR, maar verder kan ik er niet veel over vinden!!!

We hebben een reis geboekt van 25 dagen welke we zelf zo’n beetje hebben samengesteld. Eerst 5 dgn Bangkok, daarna 3 dgn River Kwai, 1 dag bangkok, 5 dagen Chiang Mai, 9 dagen Koh samui en als laatste weer 2 dagen Bangkok. Dus we zien wel veel van Thailand.

Ben heel benieuwd naar de organisatie van deze reis en met welk reisgezelschap je reist.

Groetjes Jessica

ik ken deze organisatie niet maar de website ziet er goed uit en ze zijn inderdaad aangesloten bij het SGR dus dat geeft toch wel zekerheid aangezien je de reis grotendeels zelf hebt samen gesteld zal de groep waarmee je rond reist wel verschillend zijn per plaats waar je verblijft ik neem aan dat je niet in de genoemde plaatsen blijft “hangen” maar vanuit deze steden tochten door de omgeving gaat maken als dat zo is ziet het er uit als een heel mooi schema

Thailand Travel is vrij bekend, niks mis mee voor zover ik weet. Geen negatieve verhalen bekend bij mij.

Maar weet je zeker dat jullie met andere mensen reizen ?? Dit omdat jullie zelf je reis hebben samengesteld…

Wij hebben vorig jaar bij 333travel onze reis zelf samengesteld. Maar hebben ook geen reisgezelschap gehad. (wil ik ook niet)

Zitten de transfers er wel bij in?

Ziet er iig goed uit!

Heb ook overwogen om dit jaar bij Thailandtravel te boeken. Uiteindelijk toch zelf alles gedaan want dan hadden we meer keus en het was goedkoper.

Hoi Hoi,

Heb de papieren thuis gekregen en het is inderdaad een reis die we met z’n 2e gaan maken!!!
Helemaal geweldig. De transfers zitten erbij en het kan dan zijn dat we bij de excursies zelf met meerdere mensen samen zijn.

Groetjes Jessica

Bij Besttours hebben ze ook zo iets " thailand a la carte ".
Je zegt waar en hoelang je wilt gaan en zij zorgen voor hotels , tickets enz.

Ticket geboekt via Thailand Travel, keurig op tijd binnen gekregen. Voor de rest kan ik er weinig zinnigs over zeggen helaas (rest van de reis regel ik in Thailand).