Ervaringen met Stip Reizen

Wie heeft er ervaring met Stip reizen.
Ik heb daar een 17daagse reis gezien naar Vietnam die wel aantrekkelijk lijkt…
Maar hoe is de groepssamenstelling (leeftijd deelnemers), hoe is de verzorging, kwaliteit gids, etc.???

Dat wil ook graag weten kan er niet veel over terug vinden heb wel veel ervaring met fox reizen. alleen is die veel duurder met deze reis en vliegt met Cathay Pacific Airways en daar vlieg niet meer mee (nieuwe stoelen valt niet op te zitten) bij fox kan je wel zien wie er mee gaan (zouden ze bij stip ook moeten toevoegen)

wanneer zou je willen gaan wij kijken naar 23 oktober

Een onderdeel van Stip reizen, speciaal voor houders van een Makro pas, is BBI Reizen. Breed aanbod en goed verzorgd, maar dat garandeert niet dat altijd het minimum wordt gehaald. Ze melden zich erg laat met alternatieven. Anders dan zoals ik begrijp van Fox, heb je als reiziger geen zicht op andere deelnemers.
Tijdens een reis werden wijzigingen korrekt en tijdig doorgegeven vanuit BBI/Stip. Omgekeerd reageren ze niet op e-mail en zul je ze echt moeten bellen tijdens normale kantooruren.

Ik weet niet hoe ze het doen, maar ze hanteren scherpe tarieven voor enkele reizen vanuit Brazilië per KLM.