Ja, dit zijn de totale ticket kosten als je alleen met hanbaggage reist (max 10 KG).
Er komt nog wel 6,00 euro creditcard toeslag bij, dus in jou geval ben je met 26,00 euro kompleet klaar p.p.
Vorige week 3 weekend tripjes geboekt, ik reis ook alleen met een airporter en check online in, ik vlieg naar Porto, Londen, en Sevilla, totale kosten 68,00 euro.
Eigenlijk toch onbegrijpelijk om voor ongeveer 20 euro per tripje te vliegen.
Ik vind Ryanair SUPER
Ik heb geboekt via Ryanair, maar ik zie het volgende staan bij mijn terugreis:
Terugreis - Alle tijden zijn lokaal
Van** London Stansted (STN)** naar Brussels S. Charleroi (CRL)
donderdag, 03 jan 08
Vlucht: 9586
Vertrek: London Stansted (STN) 20:00
Aankomst**Brussels S. Charleroi (CRL) 22:10 **
Nou vraag ik me eigenlijk af of de aankomst tijd een foutje is, want dit ligt 2 uur en 10 minuten van elkaar vandaan. En normaal duurt de vlucht maar 10 minuten.
Zal dit een typfout zijn??
Tijden kloppen als een bus :), je moet er rekening mee houden dat het in Londen 1 uur vroeger is dan in Brussel.
Dus jij vertrekt daar eigenlijk om 21.00 (Brussel tijd), en de vliegduur is 1 uurtje ongeveer, kom je dus tegen 22.00 aan, volgende keer een beetje nadenken Vincent, maar van een âBELGâ kan ik het hebben
Ja, bij online âin-checkenâ moet je een printer hebben, en je boarding-pass uitprinten en meenemen, doe dit !!! anders moet je kosten betalen als je op de luchthaven bent !!
Online in-checken kun je alleen met handbaggage (tot 10 KG), als je ruim baggage hebt (grote koffer) dan kan dat niet.
Bij Ryanair doe ze dit om de wachttijden te verkorten, je kunt namelijk meteen doorlopen naar de gate, instappen en wegwezen dus.
Ook deze informatie kun je terugvinden op de website van Ryanair !! (www.ryanair.com).
Ik vlieg volgende maad voor de 2e keer met RA.Heb er geen problemen mee gehad, vlogen van Weeze naar Alicante.
Er was ook een verloting aan boord.
Ik heb nu 5 tickets voor de prijs 20 euro per stuk, wel ff opletten dat je zelf een verzekering neemt en gewoon een kleine trolly als handbagage hebt want daar verdienen ze weer aan.
Met online inchecken heb ik ook een goede ervaring en geen kosten gehad.
Ben een tevreden klant.
ik heb meerdere malen gevlogen met ryan air altijd goed gevlogen etc
alleen vind ik de stoelen soms wat te krap of het ligt aan mij!
vliegen met ryan air is zeker aanbevolen!
ik heb een vraag over de maten van de handbagage bij Ryanair. Er wordt aangegeven in hun voorwaarden dat de maximale maten 55 cm. x 40 cm. x 20 cm zijn. Het probleem zit m denk ik in die 20 cm. Dat lijkt me erg smal. Iemand daar ervaringen mee?
Ze kijken niet zo nou, als het maaar tussen de 20-30 cm zit.
Ook vaak 1 extra camera, of laptop kun je meenemen.
Vorige week met hun naar Porto gevlogen, had 1 handbaggage + camera bij me. Niemand die moeilijk doet, ook al omdat jij je boarding-pass al hebt uitgeprint (online check inn), en gelijk door de veiligheidscontrole kunt door lopen, nou veiligheidscontrole we zien het zondag a.s. wel bij SBS 6 (programma undercover in NL)
ik had al even gekeken naar een airporter. Had wel een mooie en redelijk kleine gevonden maar die had al de maten 53 * 35 * 26. Past mooie behalve dan die 26. Zullen ze daar moeilijk over doen of denk je dat er ook tassen zijn die wel die 20 cm halen?
Geloof mij nu maar ze doen er NIET moeilijk over !!!
Jou maten zijn goed genoeg om in te stappen :), mijn airporter = 55 x 35 x 28 en ze laten je gewoon door. Hou je wel aan die 10 kg, anders betaal je voor elke kilo meer 8 euro of zoiets !!