Ervaringen met Playa del Carmen

ik ben van de zomer in playa del carmen geweest met mijn beste vriend. Ik ga nu terug omdat ik even geen studie heb tot volgendjaar. Ik heb daar vrienden dus nu ga ik alleen. Ik ben daar van 11 mei tot 8 juni. Ik ben trouwens een jongen van 19 jaar :D. Ik vroeg me af of er nederlandse mensen zijn om daar te ontmoeten enso op dat tijdstip zou gezellig zijn

Ramón

Ik wil samen met mijn vriend eind november/begin december naar Mexico, Playa del carmen. Wij willen graag ongeveer 18 tot 20 dagen gaan. Nu valt het mij op dat het nog steeds in die periode erg duur is. Ik zoek een all inclusive hotel in Playa del Carmen, wel graag dichtbij het strand. Nu kom ik op allemaal hele dure resorts uit, maar dat is voor ons niet te betalen.

Zijn er mensen met ervaringen en die mij een goed en mooi hotel kunnen aanbevelen en waarbij ik niet extreem duur uit ben. Ik vind een reissom van meer dan 3000 euro voor ons 2en wel veel geld. Of is dit normaal in Mexico? Ik dacht dat het in November wel goedkoper zou zijn. Of kan ik het beste last minute boeken? Ik heb geen idee.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groetjes!

Hi,
Mijn naam is Esperanza en ik ben zelf in mei dit jaar in Playa del carmen geweest.
Ik zat in Gran Porto Real.
Prima hotel ligt aan het strand en je kunt zo hetstadje in lopen.
Het eten is erg goed,drinken,koffie,cocktails perfect.wijn ook lekker!
Als je via Atlanta vliegt ,bespaar je zo€300 per persoon.
Ik had bij Neckermann geboekt.
Of neem een hotel met logies ontbijt. Overal op5th Svenida.kun je eten .en het is niet zo heel duur.
Groetjes en succes,
Esperanza

1 like

Wij gaan in september weer terug naar Riu Palace Mexico in Playa… 2e keer en hij is nu geheel gerenoveerd dus we zijn erg benieuwd!!!

Kan nu al niet meer wachten! :slight_smile:

Playa del Carmen is erg veel gegroeid maar heeft nog steeds zijn charmes. Ik woon er nu bijna een jaar en vindt het er nog steeds leuk. Er is genoeg te doen, altijd mooi weer (op een goeie bui na), prachtige stranden, heerlijk en betaalbaar eten en last but not least de zeer vriendelijke en behulpzame mensen.
Als je naar Mexico gaat en je bent in de buurt van de Riviera Maya, moet je absoluut Playa del Carmen aandoen.
Ook al is Playa erg gegroeid en zijn er veel hotels en bekende ketens gekomen, het blijft een small town feel hebben. Ook heeft Playa del Carmen veel meer Europese bezoekerd dan welke badplaats dan ook in Mexico. Er is genoeg te doen!
Vakantie appartementen of villas hier in Playa? Bekijk me website voor meer info: http://www.playahouses.com