HOi!
voor iedereen die in Suriname is, dit mag je niet laten schieten! Vorig jaar was ik er met mijn vriend en toen hebben we echt fantastisch gegeten bij Joke’s Crab House. Je kunt er voor ruim 10 euro een hele king crab eten met alles erop en eraan, echt geen geld voor superverse fantastische krab. We hebben er nog spijt van dat we niet meer zijn terug gegaan. We zijn nu in India en toen we gisteren krabbepootjes aten, dachten we weer met weemoed terug aan die fantastische krab bij Joke’s Crab House. Dus ik wilde dit even met iedereen delen die in Suriname is!
Ook heel lekker: aan de Waterkant bij die simpele eet/drank tentjes komt soms verse vis aan met de boot en die verkopen heerlijke verse garnalenspiesjes. Gewoon af en toe een drankje gaan drinken en hopen dat er een bootje met verse garnalen aanmeert, hmmmmmm…
Sanne
Zulke reacties over mijn geliefd Suriname doen me goed. En wat Sannekrijgsman zegt klopt als een zwerende vinger. We hebben idd goede eettentjes. Weet je, ik zal zeker ook van die Krab Special gaan proeven.
Thanx voor de tip.
Veel plezier in India. Is het eten daar ook lekker?
Groetjes,
Fellon.
Ook ik ben bij Jokes Crab house gaan eten.
Op de verjaardag van mijn vriend zijn we daar geweest.
Het was erg lekker en gezellig. ( ik krijg nu alweer zin)
Ik vertelde ze nog dat ze genoemd werden op deze site, ze waren hier erg blij mee.
Ai ai ai, nu komt het water mij toch in de mond. Oei zeg, ik moet zo rap mogelijk terug op vakantie.:slywink:
Beste mensen,
Mede door de vele enthousiaste berichten hebben wij afgelopen maand ook een bezoek gebracht aan Joke’s Crabhouse. Leuke restaurant, het ligt wel een beetje uit het centrum overigens, ook lekker gegeten, maar wel extreem duur voor Suriname; wij betaalden 150 SRD per persoon voor de krab, dus zonder drankjes en tax. M.a.w. een bezoek aan Joke’s Crabhouse is wel leuk, ook lekker, maar het gaat je zeker doekoe kosten! Wat mij betreft te duur voor het gebodene!
Succes en veel plezier in Suriname! MvG, A.
Is overdreven duur!!