hallo,
wij hebben dit hotel geboekt en vertrekken over 2 weken.
heeft iemadn ervaring met dit hotel?
of tips?
het is me niet helemaal duidelijk of dit hotel ook aan handdoeken service heeft, of dat ik deze zelf moet meenemen?! voor zwembad/strand.
en mischien raar, maar ik neem aan dat bier wijn fris bij de all in in zit, maar hoe zit dat met alcoholische mix drankjes etc?
alvast bedankt!
groetjes esmeralda.
Ik ben net terug uit dit hotel en ik heb een super tijd gehad, hotel kamers worden elke dag schoon gemaakt liggen handdoeken klaar. De mensen zijn erg vriendelijk het eten is goed animatie is leuk en noem het maar op. Ik heb niks te klagen ik heb een super tijd gehad… Ze hebben idd mix drankjes bij de bar staat een kaart met alles wat ze hebben en dan maken ze het gewoon voor je ! En verder ook bier&wijn noem het maar op als all. Hebt zit alles erbij ! Heel veel plezier…
hai ok bedankt!
altijd fijn om te horen he
heb je mischien ergens foto’s online staan?
echt handdoeken voor het zwembad/strand hebben ze niet he?
heb je verder nog tips etc?
thanks!
groetjes esmeralda.
Hi, uhm nee ik heb geen foto’s online staan… Maar als je het bij google intypt kom je ook heel veel tegen. Uhm nee niet echt handoeken voor het strand dus het is wel verstandig om zelf een groot badhanddoek mee te nemen. En als je aan het zwembad wilt liggen ook vroeg opstaan om een bedje te gaan zoeken het is zo ongeloofelijk druk. En ook goed je bedje in de gaten houden want de werknemers moeten soms ook weer de handdoeken er af halen… En anders heb je nog een heel groot prive strand. Verder zitten er buiten het hotel leuke winkeltjes, en je moet ook oppassen voor de mensen die zomaar iets in je hand willen druken dan moet je gelijk betalen terwijl je het niet eens wilt… Maar verder vond ik het een geweldig land en een super hotel… Als je gaat eten in de zaal heb je ook elke avond de hele week/weken je eigen tafel dus je hoeft niet te vechten om een tafel… Wel zo handig hihi ! En verder word het hotel goed onderhouden ziet er mooi uit de mensen doen alles voor je, zijn vriendelijk en noem het maar op !