Wij zijn van plan om deze zomer met z’n tweetjes naar Tunesië te gaan en hebben ons oog laten vallen op de drie in de titel genoemde hotels, Raidh Palms/El Hana Beach/Marabout. Nu hebben wij al het een en ander gelezen maar toch zouden wij graag van jullie enkele ervaringen willen horen cq. tips willen krijgen.
Over het uitgaan is alles nogal vaag. Iedereen zegt dat het wel kan, maar kan iemand duidelijk aangeven of er een specifieke plaats is, lees disco of bar, waar toeristen samenkomen?
Ik benafgelopen jaar naar tej marhaba geweest, wat een erg mooi hotel is alleen is er niets te doen. Mijn ex werkt in het Riath palms, dus daar ben ik wel eens binnen geweest en dat ziet er erg leuk uit!! daar hebben ze wel een discotheek waar het de ene keer best druk is en de volgende keer dus echt niet…is altijd even afwachten! El hana beach zag er ook wel leuk uit, en daar had je net zoals bij het riath sávonds wel wat animatie over een disco weet ik niks. En je moet een keertje naar Bora Bora gaan, dat is een openlucht discotheek en die is wel helemaal geweldig!!!
Als jullie meer vragen hebben, laat ze maar horen!!
Hotel Le Marabout en Hotel El Hana beach zijn 3* hotels.
Hotel Riadh Palms is een 4* hotel.
Riadh Palms en El Hana Beach liggen wat centraler dan Le Marabout dat wat buiten het centrum ligt.
In Sousse heb je een aantal discotheken, bv. Marocana bij Hotel
Tej Marhaba, Club Samara King bij Hotel Samara, La Grotte bij Hotel Tour Khalef, Club 80 bij Hotel El Hana Beach, Bora Bora bij Hotel El Ksar. Deze openlucht discotheek is alleen in de zomer geopend en dan zijn er ook verschillende discotheken bij de hotels in Port El Kantaoui.
Wat ook leuk is om een keer naar toe te gaan dat is Club Bonaparte, dat is onder Restaurant Bonaparte t.o. Hotel Tej Marhaba en de laatste tijd vooral bij de jeugd erg populair is.
In de discotheken komen zowel Tunesiers als toeristen.