Sousse, Riadh Palms

Hallo! Ik heb even een vraagje. Ik ben zelf afgelopen meivakantie in het hotel Riadh Palms geweest, en ik wil graag reacties etc. krijgen van mensen die daar ook hun vakantie hebben doorgebracht.

Hallo, ik ga ook reeds jaren naar sousse ,dit 13 jaar en voor mij is de riath palms een van de mooiste hotels in sousse zowel van binnen als van buiten en zeker de tuin met reuze zwembad en bruggetjes al heel mooi ,k ga er ook veel zelfs als ik in een ander hotel vertoef naar de schowavonden die heel mooi en ammusant zijn ,is zeker een aanrader .groetjes Sousse :rolleyes:

Hallo,

Ik ben er geweest van 30 mei t/m 14 juni en heb het er erg goed naar mijn zin gehad. De kamers waren wat minder mooi dan in de reisgidsen maar dat werd ruimschoots goedgemaakt door de mooie lobby, benedenbar met heerlijke banken, en het prachtige zwembad. Ook het personeel was erg vriendelijk. De gebruikelijke vragen om iets te gaan drinken van het mannelijke personeel, maar niet op een vervelende manier. Een enkele kakkerlak en slechte liften maar ook dat was te overzien. in augustus ga ik terug voor een week, low budget deze keer. Anders zou het waarschijnlijk weer riadh palms worden. Wat zijn jouw ervaringen?

Groetjes Ladieda