Hotel Sousse Palace

:slight_smile: :slight_smile: :)Hallo :slight_smile: :slight_smile: :),

Wie kan mij iets vertellen over Hotel Sousse Palace in Sousse (Tunesie). Is het eten erg Tunesisch? Alvast bedamkt voor jullie reacties!!! :-* :-* :-*

Hoi,

Ik ben een jaar geleden in dit hotel geweest en was erg tevreden. Ik weet niet hoe het nu is, maar kennissen van ons zijn er kortgeleden nog geweest en ook het eten was ok!
Het eten is een internationaal buffet met ook wel Tunesische gerechten. Wij gaan beslist nog een keer terug! :o ::slight_smile: :slight_smile:

Sorry, maar er zijn betere hotels in Tunesie!!!
Ga eens naar Mahdia en dan wel naar Hotel Mahdia Beach!!!Het is zijn 4 **** meer dan waard!!!

Hoi,

Vorig jaar zijn we in Sousse Palace geweest (November 2002) en wij vonden het een prima hotel. Ook het eten was erg goed, al heb je natuurlijk altijd mensen die :‘(klagen :’(. We zaten in de hoge toren op de 10e verdieping en hadden een prachtig uitzicht over zowel de stad als richting Port El Kantoui. Een klein nadeel is dat je voor het kluisje (1 Dinar per dag) en de mini-bar extra moet betalen (1 Dinar per dag) Ook de stoelen en matrasjes bij het zwembad en op het strand zijn niet gratis (ook allebei 1 Dinar).
Maar het hotel is ons verder uitstekend bevallen :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: en gaan zeker nog een keer terug!