ik heb net geprobeerd hun te mailen en dit werkte gewoon dus mischien een klein typ foutje gemaakt bij invoeren van hun email adres www.remarkpuzihut@yahoo.co.th of ze hadden tijdelijke problemen
groet dirk :chin:
ik heb net geprobeerd hun te mailen en dit werkte gewoon dus mischien een klein typ foutje gemaakt bij invoeren van hun email adres www.remarkpuzihut@yahoo.co.th of ze hadden tijdelijke problemen
Tiens, ik copieerde gewoon het adres met copy/paste… enfin, als t maar werkt, da s t belangrijkste:hihi:.
K ga nog es proberen vanavond.
Neyana, wij gaan de volledige maand september naar Thailand. Ik veronderstel dat dat geen probleem gaat zijn aangezien de grote massa dan al weg is. We weten nog niet wanneer we juist naar de eilanden gaan, maar ik vermoed dat we de laatste week gaan uitblazen:zon02:.
Grts,
Jelle
net voor het email adres staat een : zonder spatie ertussen mischien had je die mee gekopieerd
september zal qua plaats geen probleem geven denk ik
Hmmm… Heb het volledige adres nog eens ingetyped en weer niks. Maar maakt niet uit, we zullen daar op den bots wel binnengeraken, en anders zijn er wel andere plaatsen…
Nog een vraagje weet iemand of we beter begin, midden of eind september richting eilanden gaan? ivm regenseizoen. K weet het, k weet het… t is sowieso een beetje geluk hebben.:vak02:
grts,
Jelle
Theo
Gebruik je hotmail (of iets dergelijks) of outlook? Anders eens wat anders proberen vanaf je eigen pc/laptop. Wil nog weleens helpen. Op dit moment bijvoorbeeld doet mijn outlook heel vreemd. Krijg mails terug met de melding fout adres ingetypt en dat zijn adressen waarvan ik zeker weet dat ze goed zijn.
En wat de regen betreft, ik zou logisch gezien eind september gaan want des te meer richting het droge seizoen. Maar ja, logica gaat voor regen niet op;-) T is en blijft een gok.
heeft iemand nog tips voor aan de oostkust. niet zo’n duur resort, maar knus dingetje?
En wie heeft een rondje eiland gedaan> is het stukje tussen Bang bao naar ruang tan onbegaanbaar? moet je dan met de boot?
Op het einde is de weg gewoon weg. Dus voorbij Bang Ban Bao… Je gaat nog een stukje verder (rechts een onwijs mooi strandje!) dan iets naar links een “paadje” in. En dan… weg is de weg…
Je kan vanaf de Bang Ban Bau pier met een boot rondom de “onderkant” naar Ruang Tan. Maar je kan ook zoals wij hebben gedaan met een scooter de andere kant van het eiland op. T is een pittig lang ritje, maar zeker de moeite waard!
Ik persoonlijk zou niet aan de oostkant van het eiland willen zitten, je mist een hoop. Totaal geen levendigheid, ja ok wel wat locals maar het is behoorlijk “dood” aan die kant.
Maar dat is natuurlijk voor ieder persoonlijk.
Hey J,
In september is het inderdaad geen enkel probleem om naar Koh Chang te komen zonder reservatie. Het zou nu “hoogseizoen” moeten zijn maar de meeste hotels en bungalows staan meer dan 50% leeg…
Remark Puzi is een vrij rustig bungalowparkje, niet te ver van Bang Bao. Als je echter iets anders zoekt in de buurt vind je er nog wel enkele hoor. Zoals Cliff Cottage, Elephant Garden, Chang Hill… Allemaal ongeveer dezelfde prijsklasse of zelfs wat goedkoper dan Remark Puzi. Hippi Hut spant de kroon met bungalows vanaf 100 Baht per nacht, maar die zijn uiteraard érg basic…
Groetjes,
Frank
Merci voor de tips, Frank…
Grts,
Jelle
Dirk? Volgens mij moet je de www. ervoor weglaten.
[EMAIL=“remarkpuzihut@yahoo.co.th”]remarkpuzihut@yahoo.co.th
T is in ieder geval beslist: eind september paar daagjes Koh Chang, paar daagjes Koh Maak. Tenzij 't weerbericht afgrijselijke dingen meedeelt, natuurlijk!
Weet hier iemand of je gemakkelijk van Chang naar Maak geraakt? Of moet jee eerst terug naar 't vasteland… (Ik veronderstel dat je, mits wat rondvragen, wel iets kan ronselen voor een prijsje)
Grts,
Jelle
Afgelopen oktober en november in Koh Chang geweest. Wat een prachtig eiland! We verbleven in Paradise cottages in Lonely beach. Onze cottage was 600 bath inclusief ontbijt. Prima cottage met een goed bed en nette badkamer maar verder geen luxe. Het was een serene plek aan het water maar geen echt strand,het strand van Lonely beach was ongeveer 10 minuten lopen. Later zijn we verhuisd naar The stage in Kai Bae,een prima hotel met mooie,ruime kamers,een zwembad en ijssalon-koffiebar. De mensen in Koh Chang zijn super vriendelijk. Er loopt 1 weg rond het eiland maar een rondje rijden kan niet want de weg houdt rechts van het eiland op. In 1 dag het eiland per scooter verkend,een geweldige ervaring. Er zijn een paar kleine tempeltjes op het eiland een een paar mooie watervallen. Je kan rijden op een olifant of vissersdorpje Bang Bao bezoeken en er heerlijk eten. De restaurantjes op het eiland zijn eenvoudig maar serveren heerlijk eten,zowel westers als Thais. Wij hebben enkel Thais gegeten,heerlijk! De prijzen zijn erg redelijk,voor ongeveer 3 euro heb je een heerlijk Thais bordje. De stranden zijn erg mooi,White sand beach is het grootste en zeer geschrikt voor kinderen. We hebben per speedboot en houten boot diverse eilanden bezocht waaronder het paradijs Koh Wai,echt een bountystrand! Er zijn barretjes maar geen uitbundig nachtleven. Winkeltjes genoeg,apaotheken,supermarktjes (seven eleven),opticiens,alles wat je nodig hebt. Er rijden taxi`s,dit zijn pickup trucks waar een aantal mensen in kunnen. Je houdt ze aan door je hand op te steken. Afdingen hoeft niet,ze hebben vaste prijzen per afstand,alleen in de avonduren zijn ze duurder. Voldoende aanbod voor massages en fish therapy. We zijn zo verliefd geworden op dit groene,bergachtige eiland met zijn jungle dat we in november weer terug gaan. Het weer was warm,zonnig met af en toe in de vroege ochtend een heel kort buitje.
Jelle,er varen veerboten vanaf Bang Bao naar Koh Mak (Mook) maar in 1 dag op en neer gaat niet lukken.
Silvia,de posting van Jelle is al ondertussen 2 jaar en drie maanden oud!
Hi, zag in een bericht uit 2010 dat u op ko chang woont. Is dat nog steeds zo? Wij zijn in 2006 op dit eilang geweest en blijft een van onze mooiste herinneringen.
Nu willen we graag in januari 2016 terugkomen. Waar raadt u aan om te zitten? Ik heb vernomen dat het eiland veel drukker is en veel meer volgebouwd. We houden ervan om wat rustiger te ziiten, wel aan het strand, een paar restaurantjes is prima. Kunt u wat tips geven? Bij voorbaat dank.