Voor mij was het wel een stukje duurder maar ik had dan ook wel een erg goedkope deal bij Tourplan, € 1878 voor twee weken appartement met z’n viertjes. Vroeg me al af hoe ze dat deden, niet dus:biggrin:
Na dit fiasco heb ik nu maar voor de zekerheid van een grotere organisatie zoals Sudtours gekozen. Dan maar wat meer betalen maar zeker weten dat we volgende week vertrekken.
(Alhoewel ik het idee heb dat er iets is met deze vakantie, had eerst bij OAD geboekt maar kreeg te horen dat het appartement bij nader inzien vol was en ze hadden geen alternatief dus toen bij Tourplan geboekt )
Dat is inderdaad een nette prijs, maar iets dergelijks moet je wel kunnen vinden hoor. Wij gaan nu voor ongeveer 2000 euro 2 weken HP met 3 personen (2 kamers), dat is dan via Corendon.
Beetje afhankelijk van waar je naar toe gaat denk ik. Maar ik zit niet met de extra kosten hoor, wij verblijven in een 3-kamer appartement , logies in Dalyan.
ik was dus via tourplan 2300 +/- kwijt, maar kan kiks meer vinden onder de 2500, dus wel jammer, maar ik zoek rustig verder.
iemand nog een tip, waar het niet zo heel duur is??
marlies
Met hoeveel gaan jullie?
met 2 volw. en 2 kinderen, liefst all inn
maar is haast niet meer te vinden
Hoelang wil je weg, en hoe oud zijn de kinderen?? Welke luchthaven wil je vandaan vertrekken??
Heb je voorkeur voor waarheen in Turkije , of zeg je: als we maar gaan??
Ik zit nu gewoon ffies mee te zoeken dus
nou, heel lief hoor.
mijn kinderen zijn 7 en 9.
we weten zeker dat we willen.
het liefst vertrek tussen 29 juli en 3 aug
gewoon een 4 pers kamer hoor, niet zo,n familiekamer
die is weer een stuk duurder,
we willen het liefst niet te ver van antalya
kemer side of lara
hoeveel dagen wil je gaan???
als ik ff gauw op sunwebbus kijk, en dan turkse riviera, reisgezeldschap en vertrekdatum en dan zie ik zo enkele goede opties…
Alleen als je dan op datum gaat kijken is alles VOL!!!
Volgens mij willen jullie 1 week, ik kan me nl niet voorstellen dat jullie voor die prijs ook 2 weken geboekt hebben
Bij Cordendon is nog eea beschikbaar, ik heb nu zelfs een van de toppers…hotel Paradiso in Alanya: vertrek 30 juli, 8 dgn voor 2400!!!(vertrek Brussel)
Of als het je echt niet uitmaakt, een bingoreis, voor 2300 euro(ook vertrek Brussel)
Ik moet nu zelf dingen gaan doen, ik hoop dat je iets vind, en laat het ons nog even weten!
Ja, dat wordt moeilijk onder de € 2500
Hans: nee heb geen informatie over Golden Tours… zijn failliet en ben blij dat wij als reisburo zulke organisaties niet boeken… :finger:
Alanya: Paradiso(5*) All-In 8 dgn via Corendon dus voor nog geen 2400(vertrek Brussel)op 30 juli nogmaals, volgens mij onder de 2500???
En heb je nog iets gevonden???
Even snel voor je gekeken:
Met Corendon
Horizon appartement Alanya, familiekamer 4 pers.,
15 dagen € 1855
Kleopatra Blue Life Alanya, familiekamer 4 pers.,
15 dagen** € 2351**
Albatros Appartementen Alanya, familiekamer 4 pers.,
15 dagen € 2351
Fatih Hotel Alanya, familiekamer 4 pers.,
15 dagen HP,** € 2419**
Viking Appartementen Kemer, appartement voor 4 pers.,
15 dagen, € 2471
enzovoorts…Het is écht niet moeilijk te vinden hoor! Waarom bel je Corendon niet even, vertel al je eisen en ze kunnen in 2 seconden zeggen wat er nog beschikbaar is. Ik zou echt snel zijn als ik jou was want met name de vluchten zitten al bijna allemaal vol.
Door de recessie zijn er een hoop reis-organisaties in de probemen geraakt heb ik na analyse ervaren wat de Turkse reiswereld betreft,de grootste klappen gaan vallen in het hoogseizoen en laagseizoen.
Corendon gaat 40% verliezen,Tui,de marktleider leverd 50% in.
Ik hou de cijfers in de gaten,mede bedreiven die failliet zijn gegaan.
Groetjes,
Hans.
@Hans: De directeur van Corendon was gister nog op tv en heeft zijn handel nog nooit zo zien bloeien als juist nu. Veel gedupeerden boeken alsnog bij Corendon een reis. Hij heeft nu al de omzet gehaald die hij normaal in 1 jaar heeft, vertelde hij zelf op tv.
Zou hij dat dan maar zo zeggen?