Zijn de vliegtuigmaatschappijen Emirates en Aeroflot gunstig voor naar Bangkok? Zij zijn iig nietduur.
Hoe zit het met de veiligheid, dit vind ik belangrijker dan de service.
Bedankt voor reactie!
Zijn de vliegtuigmaatschappijen Emirates en Aeroflot gunstig voor naar Bangkok? Zij zijn iig nietduur.
Hoe zit het met de veiligheid, dit vind ik belangrijker dan de service.
Bedankt voor reactie!
Als ze niet op de zwarte lijst staan kan je er rustig van uit gaan dat ze veilig zijn. Met Aeroflot heb ik geen ervaring, maar die hebben tegenwoordig gewoon een moderne vloot. Met Emirates heb ik wel gevlogen, dat is me zeer goed bevallen, en niet alleen omdat we het laatste stuk vanaf Dubai een upgrade naar business class kregen. Het is gewoon een goede maatshappij met prima service en zo ongeveer de modernste vloot uit de hele business. Niks om je zorgen over te maken lijkt me.
Aeroflot heeft ook een prima vloot, goed personeel en je krijgt er goed te eten!
Emirates is erg goed! Ik ben twee keer naar Bangkok gevlogen met tussenstops in Dubai.
Beenruimte is niet altijd alles, ligt eraan of je met een ouder toestel vliegt maar nieuwere zijn prima! Eten is trouwens ook erg goed bij Emirates!
Als Aeroflot echt niet meer vliegt met hun tupolev’s heb je hopelijk geen problemen. Als ik moest kiezen tussen de 2 koos ik ZEKER voor Emirates, mijn zoon is piloot dus ik weet wel een en ander.
Bovendien kan je zelf kijken op
Allebij goede maatschappijen met een business class op hoog niveau! Emirates is wel beter en net wat luxer, hoewel de prijzen bij Emirates niet veel hoger liggen…
Allebei een goeie vloot, Aeroflot vliegt met splinternieuwe a330 naar Bangkok. Je moet Emirates op deze route niet kiezen vanwege de A380, die vliegt op andere routes!
:chin:Emirates is gewoon goed let alleen op met boeken dat je niet te lang in Dubai moet wachten regelmatig bij aanbieding rare over stap tijden:THAILAND:![]()
Emirates is super. Een eigen scherm in de stoel voor je met joystick om zelf spelletjes te spelen en een film te starten. Personeel is erg vriendelijk en ook nog wel redelijke beenruimte (ik ben zelf 1.83m). Service op luchthaven is ook erg goed. Wij hadden onze tickets geboekt via cheaptickets.nl en toen hadden we een wijziging in het schema. Hierdoor moesten we 6,5 uur op de luchthaven wachten. Een belletje met Emirates en we kregen een gratis hotelovernachting op de luchthaven met gratis vervoer erheen. Prima alternatief, ook geen jetlag opgelopen.
Het is wel een happening om een keer op de luchthaven in Dubai te komen. Erg bijzonder, veel te zien! Let wel op dat het van de ene kant van de luchthaven naar de andere kant zo 30min lopen is. Dat staat allemaal aangegeven op speciale borden.
Met Aeroflot ben ik afgelope zomer naar Delhi gevlogen en ook erg tevreden. Van A’dam naar Moskou wel met KLM. Bij Aeroflot beide keren nooduitgangseats
Dat scheelt natuurlijk ook wel wat in de comfort. Tijdens de vlucht kunnen regelen en het vliegtuig zat ook niet vol. Zorg dat je op tijd het vliegtuig in ben!
In Moskou is de luchthaven wel mwah… tenminste het oude gedeelte en je kan bijna nergens met creditcard betalen en ook allemaal erg duur. Dus zorg dat je wat euro’s overhoudt/meeneemt. Er is een nieuw gedeelte waar het beter vertoeven is (ook kouder). Maar ach, voor een paar uur is het prima.