Ervaringen met Egypt Air

Hebben ze de bagage gratis naar je hotel gebracht ?

Jullie ook een prettige kerst en alvast een goeie vlucht terug :slight_smile:

KLM rules >>>

Groet !!!

(de prijzen bij KLM zijn nog steeds 420 voor een retour !!)

.

Haha Jenny, nee hoor. Wij moesten gewoon een dag en een halve nacht in Nairobi blijven en wachten op de volgende vlucht van Egyptair. Bij je thuis bezorgen is er (helaas) niet bij…

Groet,
Diani:vak02:

Dat zeg ik… thuisbezorgen is alleen in NL!

Das nie waar nie, mijn verloren koffer is thuis bezorgd in Machakos en mijn zoon zijn verloren fiets is ook een week later thuis gebracht…

Maar blij dat je je spullen terug hebt benje sowieso :slight_smile:

Hier ook ervaring met het achterna bezorgen van koffers buiten Nederland (met Air France).
Was met een groepsreis naar Madagascar, hadden in Parijs een uur om over te stappen, maar toen had het vliegtuig in Amsterdam een half uur vertraging. Dus eigenlijk geen tijd meer om over te stappen.
Er misten toen 4 koffers (die waarschijnlijk een andere overstap gemaakt hebben, want ze waren er ook niet met de volgende vlucht), deze 4 koffers zijn in 2 keer bezorgd, de laatste 3 een week later! We waren toen al een eind Madagascar ingetrokken, het was een dag rijden vanaf het vliegveld, maar ze werden dus wel bezorgd naar het hotel (en dus naar 2 verschillende hotels in dit geval omdat we in de tussentijd weer verder gereisd waren)

Denk dat het aan de maatschappij ligt

Ik vorig jaar gebruikt gemaakt van Egypt air en had op de terugweg ook wel vertraging maar mijn had wel al mijn bagage in schiphol op de band liggen. Wat wel een groot nadeel was het gemieter met in het inchecken van handbagage en de souveniers. Deze moesten uiteindelijk onderin het vliegtuig als breekbare bagage mee maar als je dan ziet hoe ze je tas op de band smijten in cairo dan wordt daar niet vrolijker van. Alles kapot.
Heb ondertussen met verschillende maatschappijen gevlogen en 1 keer zelfs maar net het vliegtuig gehaald door een vertraging en heb dus het geluk dat alle keren mijn bagage weer over de band in schiphol rolt.
Ga in mei weer richting Kenia en Tanzania en ga dus weer met Egypt-air want vind de anderen toch wel erg prijzig wbt de tickets

Jerop