Ervaringen met CoreTravel

Beste mensen van Coretravel,

Binnen twee dagen twee reizen proberen te boeken, helaas geen succes met coretravel uit Woerden.

De eerste reis werd verhoogt met bijna 300 euro, de tweede met bijna 600 euro, sorry wij van coretravel kunnen niets voor u doen, het ligt aan skytours!! Kan Coretravel iets voor ons beteken nee sorry wij kunnen hier niets aan doen.

Gelukkig hebben we het internet, de consumentenbond, zoover en al die andere reisforums waarop ik zal adviseren niets te boeken bij Coretravel uit Woerden, sorry ik kan er niets aan doen.

Zonder vriendelijke groeten,

Bastiaan.

Inderdaad, wat een slecht buro!
Ik heb echt exact dezelfde ervaring. Scheelde mij bijna 1000 euro.
Mijn huwelijk stond gepland in het buitenland en door het getreuzel waren de vliegtuigstoelen bijna vergeven.

Na een maand (en aanbetaling en bevestiging) kreeg ik ineens een mail met het verhaal dat ze mijn reis niet zouden bevestigen als ik niet reageerde op een email (waar ik inmiddels al 5 keer voor gebeld had)

Communicatie gaat bij dat buro helemaal langs elkaar heen…en diegene aan de telefoon weten vaak geen antwoord op de meest simpele vragen: Kunt u mij iets meer vertellen over het inchecken?,…‘Mevrouw de reisbescheiden krijg ik niet geopend want deze zijn niet in PDF bestand zoals vermeld maar via een emailprogramma van derden’…kunt u mij deze alsnog toesturen?
Dan krijg je als antwoord dat ze dat nog nooit gehoord hebben en echt geen ander programma gaan installeren. Pff, dat hoeft ook niet maar het is wel zo handig om even te checken wat je doorzend en als je er geen verstand van hebt , iemand anders mee te laten kijken.

Ik ben tot op dit moment wel tevreden over Coretravel.
Heb voor dezelfde reis, na Tjingo.nl te hebben geraadpleegd, een goedkopere aanbieder gevonden.
Coretravel ging direct onder deze prijs, ook de communicatie via de inlogpagina van Tjingo verloopt naar verwachting.

Ik heb vandaag mijn eerste reis via CoreTravel geheel afgewerkt, en mijn tweede reis loopt nog. Communicatie via de site wordt n.m.i. goed en snel opgepakt, heb ZEKER geen slechte ervaringen.