NOOIT MEER MET CORENDON - BOEK NOOIT VIA COREDON
Ik boekte vorige week een reis online naar Turkije voor 2 volwassenen en 3 kinderen (Lara Fame Hotel).
De volgende dag kreeg ik van Corendon Nederland (GO MUNDO) een telefonisch bericht op mijn antwoordapparaat.
Gezien de grootte van ons reisgezelschap kon onze reis van 2 april e.k. niet doorgaan :mad: (dit was nl. een promotiedag blijkbaar, want de dag -3 april - erna was meteen 700euro duurder).
Op mijn antwoordapparaat is duidelijk te horen dat de reis niet kan doorgaan, maar dat wij contact konden opnemen om de dag erna (dus op 3 april, jaja) te vertrekken.
Met andere woorden de reis van 2 april werd telefonisch (van hun kant) geannuleerd.
Ik heb meteen daarop een andere reis (elders) geboekt. Ik wilde absoluut met mijn man en de 3 kindjes op reis. Vorig jaar (door de crisis) hebben wij niets kunnen doenâŠ
's Avonds krijg ik echter van Corendon België toch een factuur toegestuurd voor de reis van 2 april, terwijl het hoofdkantoor in Nederland mij telefonisch had geannuleerd. Raar! Nu blijft mij echter facturen toesturen en dan moet ik weer eens naar België bellen, dan weer eens naar Nederland.
Als ik naar Nederland bel, blaffen ze mij af (klantvriendelijk !!!) en weigeren zgn. effectief te annuleren (voor 2 april), hoe effectief ? Is er misschien een andere vorm van annuleren ? Zij hadden toch al geannuleerd?
Het excuus : men had âalle moeite gedaanâ om ons tevreden te stellen en toch nog (dus NA hun telefoon) een âoplossing gevondenâ (ik denk er dan bij : nog snel wat mensen wat dichter op elkaar proppen in het vliegtuig of er zal nog wel een kind bijkunnen zeker) omdat wij 3 april dus echt niet zagen zitten. We moeten op een bepaalde dag terug in BelgiĂ« zijn; als we op de derde vertrekken, zijn we niet op tijd terug hier.
Nu, wij hebben geen handtekening gezet, geen voorschot betaald.
Men dreigt ons nu af de volledig som te doen betalen, terwijl zij telefonisch geannuleerd hebben. ON-GE-LOOF-LIJK, wat een MAFFIA-praktijken !!!
Ik heb vandaag 9 keer naar Nederland gebeld (kost mij handen vol geld ongetwijfeld), 4 keer naar het Belgisch kantoor⊠neen, hoor wij MOETEN en zullen vertrekken, en vooral wij ZULLEN hun betalen. Dat men ons vorige week maandag (één dag na de electronische âboekingâ) heeft geannuleerd, doet echter weinig ter zake, ze hebben een oplossing voor ons gezocht en dat is dat!
En wat nu ? Advocatentoestanden ??? Dan moet dat maar. Gelukkig heb ik nog steeds het bericht (annulatiebericht) van Corendon op mijn antwoordapparaat⊠en een mail waarin ik mij duidelijke vragen stel over deze toestanden. Allemaal bijzonder spijtig!
BOEK DUS NOOIT IETS met GO MUNDO en CORENDON !!!
Voor miserie hoeft u zelfs niet eens te vertrekken!
U weze gewaarschuwd.