Wij willen in januari op vakantie naar Kenia. We willen een kwart van de vakantie op safari en nog een paar dagen strand. Nu kwamen we tijdens het zoeken naar een reisorganisatie bij Africa Miracles terecht. Deze heeft een gunstige prijs volgens ons. Heeft iemand al eens bij hun geboekt en hoe is dat bevallen?
Geen ervaringen met Africa Miracles maar wel goede ervaringen met alles zelf boeken vanuit Nederland.
De huisjes van Trudi (www.villa-kenya.com ) in Diani Beach zijn geweldig en de safari’s van Magical safari’s zijn ook super. Je leest alleen maar goede berichten over beiden.
Oh ja, wij hebben via Ethiopian Airlines gevlogen en als je er geen moeite mee hebt om een keer over te stappen en vanaf Brussel te vliegen, kun je erg veel geld besparen.
(budgetair.com)
Hoi ik heb geen ervaring met Africa miracles maar wel met een lokaal reisbureau, we hebben alles vantevoren vanuit ned. geregeld en geboekt. We hadden een geweldige privé safaris met Simon als chauffeur. Tevens hebben we nog 3 dag trips bij haar geboekt en daar waren er ook 2 prive trips bij.Al met al was alles perfect geregeld. Wij hebben voor een 4daagse prive safari, tsavo-east, Amboseli en Tsavo-west, plus de dag trips naar wasini island incl snorkelen, shimba hills, en Funzi island in totaal € 1200,00 voor 2 personen betaalt als een pakket. Dus niet per persoon, maar in totaal voor 2 personen. De dag trips waren ook incl. eten. Deze info heb ik al eens op het reisforum gezet. www.monikasafaris.org/
hoi, ook ik kan je monikasafaris.org aanbevelen ik heb hier ook bij geboekt vanuit nederland voor aankomende januarie wij doen in 4-daagse safari in tentencamps Tsavo oost,west en Amboselli voor 450 eur pp je moet wel een aanbetaling doen hier maar dat is allemaal in orde en ze bevestigd de aanbetaling ook als ze deze binnen heeft. Ze reageerd altijd direct op mail
Hoi
In juli hebben we vijf dagen safari gedaan met nelson en lucy.
Wij zijn eerst naar Tsavo west gegaan toen twee dagen in Ambosli en toen twee dagen in Tsavo oost.
Twee dagen naar Amboseli is de moeite waard want je kunt er heel veel dieren zien en het is een heel indrukwekkend park waar je kunt wandelen en naar een maasai dorp.
We hebben een aantel safaribureaus emails gestuurd en voor een vijf daagse safari prive rekende lucy een eerlijke prijs.
Volgend jaar gaan we weer naar kenia want twee weken is echt te kort.
Dit is de website van Lucy www.kenyansafariholidays.net en het heet magical adventures.
Voor al diegene die in de toekomst nog in zee wensen te gaan met africa miracles maar geen recensies vinden over deze organisatie :
Ik ben net terug van 17 dagen Kenya georganiseerd door Africa Miracles (= agent van Southern cross safaris, gerenomeerde tour operator in Africa) en mijn partner en mezelf hebben een topreis achter de rug. Geland in Nairobi, 1 dag stad (olifantenweeshuis o.a.), 7 dagen safari (telkens 2 nachten in een andere hele mooie lodge) en 8 dagen strand (zelf lengte en accomodatie te kiezen : The sands at nomad) We zijn meermaals sprakeloos geweest wat betreft de natuur, dieren en accomodatie die we ontdekten. Een echte aanrader… :cheer:
Ik sluit me helemaal aan bij Ellen, ook wij zijn in augustus naar Kenia geweest en geboekt bij Africa Miracles, we hebben echt een top reis gehad, in Nairobi zijn we opgewacht door de agent van Southern Cross, en onze gids Thomas echt een topper, vervolgens 2 dagen Amboseli, 2 dagen Tsavo-west, 2 dagen Tsavo East en 2 dagen aan Diani Beach. Vanaf Ukunda airstrip voor 3 nachten naar ons geliefde Masai-Mara. Alles was tot in de puntjes geregeld, alles echt helemaal super.
We zijn zo tevreden dat wij in Oktober weer gaan met Africa Miracles ditmaal wil ik mijn dochter en kleindochter laten zien en beleven wat ons trekt in dit geweldige land.
Africa Miracles staat goed aangeschreven. Ik heb ook enkele keren met hen contact gehad en offertes laten maken, maar… Ik vind ze persoonlijk aan de dure kant… Als je zelf een beetje meer energie zoekt in het zoeken, kan het echt goedkoper
Nou, das vreemd, ik heb net heel veel tijd gespendeerd om de juiste reis uit te zoeken en de beste prijs kwaliteit verhouding te vinden. Voor de luxe die wij kregen was de prijs vergeleken met andere touroperators echt goed.
Helemaal eens met vorige sprekers. Wij hebben inmiddels 3 keer een reis naar Kenia laten verzorgen door Africa Miracles en steeds perfect geregeld! Vind ook de prijs kwaliteit verhouding prima.