Wij willen in januari op vakantie naar Kenia. We willen een kwart van de vakantie op safari en nog een paar dagen strand. Nu kwamen we tijdens het zoeken naar een reisorganisatie bij Africa Miracles terecht. Deze heeft een gunstige prijs volgens ons. Heeft iemand al eens bij hun geboekt en hoe is dat bevallen?
Geen ervaringen met Africa Miracles maar wel goede ervaringen met alles zelf boeken vanuit Nederland.
De huisjes van Trudi (www.villa-kenya.com ) in Diani Beach zijn geweldig en de safari’s van Magical safari’s zijn ook super. Je leest alleen maar goede berichten over beiden.
Oh ja, wij hebben via Ethiopian Airlines gevlogen en als je er geen moeite mee hebt om een keer over te stappen en vanaf Brussel te vliegen, kun je erg veel geld besparen.
(budgetair.com)
Hoi ik heb geen ervaring met Africa miracles maar wel met een lokaal reisbureau, we hebben alles vantevoren vanuit ned. geregeld en geboekt. We hadden een geweldige privé safaris met Simon als chauffeur. Tevens hebben we nog 3 dag trips bij haar geboekt en daar waren er ook 2 prive trips bij.Al met al was alles perfect geregeld. Wij hebben voor een 4daagse prive safari, tsavo-east, Amboseli en Tsavo-west, plus de dag trips naar wasini island incl snorkelen, shimba hills, en Funzi island in totaal € 1200,00 voor 2 personen betaalt als een pakket. Dus niet per persoon, maar in totaal voor 2 personen. De dag trips waren ook incl. eten. Deze info heb ik al eens op het reisforum gezet. www.monikasafaris.org/
hoi, ook ik kan je monikasafaris.org aanbevelen ik heb hier ook bij geboekt vanuit nederland voor aankomende januarie wij doen in 4-daagse safari in tentencamps Tsavo oost,west en Amboselli voor 450 eur pp je moet wel een aanbetaling doen hier maar dat is allemaal in orde en ze bevestigd de aanbetaling ook als ze deze binnen heeft. Ze reageerd altijd direct op mail
Hoi
In juli hebben we vijf dagen safari gedaan met nelson en lucy.