Ervaringen in Coral View Koh Tao

Hallo allemaal,

Deze zomer gaan wij met onze 3 tieners naar Thailand. Wij sluiten onze reis af op Koh Tao en zijn daar op zoek naar een hotel/resort. Wij kwamen terecht bij Coral View, klinkt heel leuk en prachtig om te snorkelen. Wie heeft er ervaringen met deze locatie?
En zijn er mogelijkheden om van daaruit de rest van het eiland te ontdekken. (op scooters met drie kinderen is geen optie). Kun je bijvoorbeeld wandelen naar een ander strand of naar het dichtstbijzijnde dorp?
Een goede kaart van Koh Tao hebben we nog niet gevonden. Wie heeft hiervoor een tip?

Bedankt.

Ik ben in 2012 verbleven in het Coral View en ik vond het fantastisch… De weg ernaar toe is al een ervaring op zich…over een heel hobbelig weggetje. Het ligt wel erg afgelegen dus `s avonds een drankje doen ergens anders dan op het resort was toen niet echt een optie. Ik geloof dat er vanuit het resort elke dag een auto heen en weer rijdt naar de bewoonde wereld die passagiers meeneemt. Op het resort is het eten overigens erg goed. Ook zijn er allerlei tripjes ed te boeken, maar daar heb ik toen geen gebruik van gemaakt. Het is vooral een plek om tot rust te komen…

Gr. Kim