Accommodatie Ko Tao

Wie weet er een goed resort in Koh Tao?

Het mag best wel luxe zijn en aangezien ik alleen reis niet te afgelegen, een beetje gezelligheid kan geen kwaad.

Graag jullie aanbevelingen,

groeten Betty

Wel Betty,Ik heb een pareltje van een hotel gevonden op internet!!Jamahkiri spa&resort prijs =3900bath.betty echt mooie kamers ben er direct verliefd op geworden"Jesus wat een mooi hotel"je moet maar is surfen Betty echt de moeite waard,dan heb je ook een impressie hoe de kamers eruit zien!!Doen hé Betty!!!gegroet:georgessiam.

Dank je Georgessiam,

Je bent goed op dreef, blijkbaar doet de Thaise lucht je goed,

het is inderdaad een prachtig resort.

Dank je wel!

De mensen zullen me toch een weekje moeten missen,eind oktober,het zal rustiger zijn op het thai forum:ha ha ha!!Over het resort:ik vind het echt prachtig,ik zal mijn plannen voor December een beetje moeten bijsturen,was eerst nog van plan om de similan eilanden te bezoeken,maar deze resort heeft voorrang,zeker weten!!gegroet uit het zonnige Belgie:georgessiam.(sorry dat ik 4keer Betty zegde in mijn eerst quote,was van mijn melk toen ik het resort zag op het internet)

Hallo,Dat resort ligt niet echt in het centrum van Koh Tao dus erg in de drukte zul je daar niet zitten. Als je meer drukte wilt dan kun je beter naar hotels kijken in het centrum van Sairee village. Alleen zijn daar niet de resort zoals bovengenoemd.

Sinds 2 dagen verblijf ik in Ko Tao Paradise Zone, een prachtig resort met
een schitterend uitzicht.

Het is wel vrij rustig hier op Ko Tao, echt laagseizoen.

groeten Betty

Hallo,

Ja dat klopt omdat het regentijd nu is op Koh Tao. Het kan wel heel mooi weer zijn maar het kan er nu ook dagen slecht weer zijn.

als je alleen reist, zou ik inderdaad zoals Moira zegt op Sairee gaan zitten.
Alles bij de hand, veel keuze uit accomodatie van superluxe tot basic hutje van 500 Bth ( met fan) . In ieder geval kom je diverse andere reizigers tegen om een “bucket” mee te delen ;-0