Hoi iedereen,in januari gaan we weer.Voor 2 maanden naar Thailand.
Begin februari willen nog een weekje richting Koh Tao.Nu onze vraag:
Kun je hier in deze periode zo terecht voor overnachtingsaccomodatie
of kun je beter ff wat boeken van te voren?Suggesties???
Groeten Estmar
Januari is hoogseizoen in Thailand en ondanks dat er altijd wel iets te vinden zal zijn kan het voor Koh Tao wel verstandig zijn iets te reserveren aangezien het een erg klein eiland is en je anders misschien in een niet al te beste kamer moet verblijven. Schroom niet om hier een iets duurdere kamer te nemen, er is niet veel concurentie dus de prijzen zijn al hoger dan op andere eilanden en niet alle kamers zijn even mooi.
Toen ik er was heb ik een kamer genomen in “Sunset Buri” voor ongeveer 1400 baht per nacht. Schone kamers meteen aan het strand.
Hoi Estmar,
Ik ben een maand op koh tao geweest, en je hoeft echt niks te reserveren.
Ik heb 3 verschillende resorts gehad, voor 150 baht direct aan het strand (Viewpoint,grote keus in bungalows en prijs), voor 300 baht aan het strand (Seashell, met geweldige duikschool!) en voor iets meer op een helling met super uitzicht (New Heaven, mooie bungalows).
Waar je zit maakt niet veel uit, het eiland is niet groot. Ik heb daar een scooter gehuurd, prima te doen.
Succes en veel plezier.
Liefs Loes
Dan ben je zeker weten in het laagseizoen geweest, in het hoogseizoen krijg je geen kamer voor 150 Baht. (Anders ben ik wel erg afgezet :))
Heya,
Ben 3 weken in Koh Tao geweest j.l. Duik je? Als je dat doet dan kan ik je Coral Grand aanbevelen. Meer info kan je mailen naar [EMAIL=“elegance_66@hotmail.com”]elegance_66@hotmail.com
By the way, ik had van te voren gereserveerd want dat scheelde me 100 baht op een kamer. En ze staan je dan op te wachten bij de pier. Goed geregeld zeg ik dan.
Succes!