Koh Tao Resort op Koh Tao

HAllo,
Wie heeft er ervaringen met het Koh Tao resort op Koh Tao.
Het is al wel een wat ouder resort, maar ze hebben schijnbaar ook veel nieuwe/gerenoveerde kamers en huisjes. Welke kamer types liggen niet ver van het strand en zijn in goede staat.
Het resort is gelegen aan een mooie ondiepe baai, volgens de verschillende websites.
Het is al wel een wat ouder resort, maar ze hebben schijnbaar ook veel nieuwe/gerenoveerde kamers en huisjes.
Ik lees echter op tripadvisor neagtieve berichten over de toestand van de baai.
De baai zou tegenwoordig niet meer wit en helder zijn, maar modderig en je zou er niet meer in kunnen zwemmen.
weet iemand of hier iets van klopt, of zou het hotel worden zwart gemaakt door iemand?

Hallo,

Ik heb 9 maanden op Koh Tao gewoond waaronder ook wel eens in Koh Tao resort gezeten. Ik kan je zeggen het is voor het geld wat je betaald niet het beste het is inderdaad erg gedateerd. Ze hebben ook een nieuw stuk dat is erg mooi. Ik vind het strand daar prima is heel erg mooi zelfs. Het is in Chalok Ban Kao vrienden van mij werken daar voor een duikschool. Het is daar lekker rustig en ze hebben aardig van restaurantjes daar.

Hoi Moira,
Op zich is het qua locatie niet slecht dus! Zou je dan een ander hotel/resort aanbevelen in dezelfde baai of een ander strand op Koh Tao?
We gaan ook een aantal dagen naar Koh Samui.
Het is dus toch wel aan te raden om Koh Tao te bezoeken en niet alle dagen na de rondreis op Koh Samui te verblijven?

Ziet er inderdaad heftig uit op de foto’s na de regenbuien!

Ik zie het als een 3 sterren hotel het is oke maar niet top. Misschien wel naar het bovengedeelte gaan is nog helemaal nieuw. Alles wat daar zit in over het algemeen low budget.Ik weet niet of je ook geinteresseerd bent in duiken. Vrienden van mij die daar wonen hebben ook een website en je zou hun kunnen contacten ze kunnen ook accomodatie regelen voor jullie als je zou willen duiken. Koh Tao is echt geweldig vele male mooier dan Koh Samui maar dat is ook weer iets persoonlijk natuurlijk.