3 jaar geleden naar koh tao geweest en viel toen nogal tegen, Strand was erg vuil met flessen en afval.
Nu willen we het eigenlijk nogmaals proberen als we in september naar thailand gaan.
Welke kant van het eiland is het mooiste/ schoonste??
3 jaar geleden naar koh tao geweest en viel toen nogal tegen, Strand was erg vuil met flessen en afval.
Nu willen we het eigenlijk nogmaals proberen als we in september naar thailand gaan.
Welke kant van het eiland is het mooiste/ schoonste??
Ik heb een maand geleden op sairee beach gezeten, toch het drukste geddelte zou je zeggen, daar was nu alles eigenlijk heel netjes schoon. Op het strand voor de resorts werd iedere morgen rotzooi geruimd. Er waren wel een paar stormen waarna de dag daarna troep aanspoelde maar een dag later was dat weer opgeruimd.
wil je zeker zijn van een altijd schoon strand, dan moet je aan de andere ( rustigere maar moeilijker te bereiken en lastiger om "even "naar een ander strand of de stad te gaan) kant van het eiland zijn. ( Mango beach, Lanote beach, Ao Leuk beack, shark bay)
Hallo,
Ik vind Sairee beach ook helemaal niet vies word inderdaad goed schoongemaakt.
Ik weet even niet hoe het strandje heet aan de andere kant van het eiland ik weet dat daar het Koh Tao Resort is en daar is het strand ook erg schoon.
Wij zijn er weer in september voor 6 weken is een beetje ons tweede huis.
gr van Moira
sairee vond ik ook best schoon idd. wij hebben ook 1 dag een brommer gehuurd en toen zijn we naar het zuiden gegaan, ao chalok ofzoiets, echt een prachtig strand! heel rustig en heel mooi helder water