huurauto zoeken. waar hebben jullie de beste ervaringen mee
Sunny cars. Geen eigen risico alles gedekt, alles super geregeld en daardoor zorgeloos van je reis genieten
Inderdaad met Sunny cars, alles verzekeerd en onberkte km,s en incl. tweede chauffeur , kan je ook via mij boeken…als je wilt, IK Ben een bookings agent voor Sunnycars ook. Geen extra kosten voor jullie!
Wij hebben ook goede ervaringen met Sunnycars en vorig jaar met Cardelmar.
Christophe
ja, Sunnycars goede ervaring, maar ook via AutoEurope aangevuld met www.huurautopolis.nl. Is goedkoper maar iets mindere dekking dan met Sunny.
Net terug uit Zuid-Afrika en de auto gehuurd bij sunny cars. Prima geregeld enigste minpunt is dat wij bij het ophalen anderhalf uur in de rij hebben gestaan waardoor we veel later vertrokken als gepland.
Ja dat is jammer, dus geen rij van 3 uur bij immigratie?? Wel een rijbij de autoverhuur. Dat kan je vermijden door bij het huren het express module erbij te Kopen, dan ligt her huurcontract al ingevuld klaar en kan je ook bij een andere bali terecht. Tip voor de volgende keer dus!
dat hadden wij dus gedaan maar daar hadden ze geen boodschap aan. er gaat nog een klacht richting sunnycars
Heel vreemd is dat zeg. Wij hadden dit ook en we werden zo geholpen en weg waren we. Is goed om een klacht dan in te dienen, dit is echt niet goed.
en wij waren niet de enigste, er stonden nog 2 stellen met hetzelfde pakket en probleem. de stoom kwam uit onze oren
ja dat kan ik geloven zeg, ik had een geweldige stampij gemaakt en de manager erbij geroepen…balen, maar dit is ook Zuid Afrika helaas.
Wij (europeanen) wennen hier nooit aan, maar ja er door jullie ervoor betaald, dus ze moeten dit ook doen! Wat zegt Sunny cars?? Kan je laten weten hoe dit afloopt? Zeker geld terug natuur…
Wij hebben ook met Sunny Cars geboekt met express package. Jammer genoeg was er in Cape Town ook geen desk voor express service… gelukkig was het voor ons maar een 10 min wachten.
Zou idd handig zijn om te weten hoe Sunny Cars reageert (vermits ik ook plan terug via hen te boeken)
Geboekt (via tatch22) bij het nederlandse selfdrive4x4.
Ging wel om een 4x4 Toyota Hilux.
Alles gedekt en top service.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Wereldwijzer Reisforums
Was het Bidvest via Sunny Cars? Wij huren ook vanaf Kaapstad. In Kroatië deze zomer was er ook geen aparte balie voor de express service, maar de medewerkers kwamen in de rij op het huurcontract kijken, en de express en premium mochten voor!
Ja het was bij bidvest, bij ons bleven ze maar zeuren in de rij dat we een formulier in moesten vullen en wij bleven maar zeggen dat dat allemaal al geregeld was. Na klagen bij de manager werd er personeel van achter in het kantoor ingezet maar wij werden er niet sneller door geholpen. Ik ga zo een klacht indienen bij Sunny cars
Via Rentalcars geboekt.bij AVIS met volledige dekking eigen risico. Verschil van huur SUV automaat was onderling enorm. Goede ervaring door eerder een auto gehuurd te hebben in NZ en AUS.
TIP boek vroeg je auto…aanbetaling 150 euro de rest 4 weken afboek cc
Het scheelde ons 50 % van de volledige huurprijs.
Sent from my SM-J510FN using Wereldwijzer mobile app
Irritant van Bitvest en slechte manager. WIj heben daar nooit problemen gehad…maar zeker bij Sunny cats gaan klagen hoor, want dit kan echt niet!
Wat voor auto adviseren jullie? Gewoon middenklasse of toch een SUV?
Ligt eraan, hoeveel personen, maar een Toyota. Fortuner is heerlijk
Als je veel km gaat maken en veel safari wilt doen is een SUV wel prettig. Wij jong koppel hadden voor 4 weken een automaat SUV en hadden niet anders gewild. Is comfortabeler en je zit wat hoger…