Ervaring Visum voor Vietnam via Internet

wijvonden halong bai, chau doc, dalat en bac ha (markt op zondag) het mooist.

Wanneer ik google op visum vietnam en lees over de mogelijkheid een visum via internet aan te vragen dan staat er bij vermeld dat het alleen via een reisagency (dus bij het boeken van vlucht / reis) aan te vragen is. Hier lees ik alleen niets over in de diverse forums … is het een verkooppraatje? Of klopt dit?

Hallo,

Ik heb een visum via internet aangevraagd er is een topic over in dit forum.
Dit is een verkooppraatje hierbij de url http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=52986

Ik heb dit via een reisagency gedaan waar al veel mensen het gedaan hebben en het werkt prima. Ook als je uiteindelijk op het vliegveld bent in Hanoi in mijn geval.

gr van Moira

Hoi kmmk,

Nee hoor je hoeft het niet via een reisagency te regelen tegelijk met het boeken van een vlucht. Ik heb eerst de tickets los gekocht en pas veel later de pre-approved letter via internet geregeld.

Groet,

Columbus52

Hallo,

Ik heb dit trouwens ook niet gelijk geregeld met mijn vliegticket. Ik heb na mijn pre-approved letter mijn vliegtickets pas geregeld.

gr van Moira

visumdienst.nl kan ook.

ja maar niet als je in het buitenland verblijft natuurlijk zoals bij mij het geval is.

gr van Moira

Hallo allemaal,

Mijn dochter zit op het ogenblik in Vietnam. Ze heeft een visum voor 28 dagen, maar denkt meer tijd nodig te hebben om dit prachtige land te bekijken. Weet iemand of je daar je visum kunt verlengen? Zo ja, waar kan dat en wat zijn de kosten.

Groet, Ronad.

cambodja of laos ingaan en vietnam weer in…

Hoi Martin,

Bedankt voor je reactie, maar ze is er inmiddels al uit. Het schijnt dat je in Vietnam zelf bij guesthouses en ambassades ed je visum kunt laten verlengen. 20 us dollars voor 10 dagen.

Groetjes, Ronad.

Gister even langs de ambassade, 60 euro voor een visum :wasted:

aldaar is het een stuk goedkoper…

dat leek mij ook al, maarja, hier in NL is het een stuk moeilijker om een stempel te zetten he :wink:

Hi,
Nog even een vraagje over het Visum, we gaan met zijn 2 tjes. is het handiger deze vor twee personen apart te bestellenof gewoon beide tegelijk.

Waneer je beide tegelijk doet, hoef je maar voor een persoon de gegevens in te voeren.

thanks alvast.

gr. Marsha

Hallo,

Wij mijn man en ik hebben een visum aangevraagd in Camodja en gewoon voor beide tegelijk aangevraagd. Dus waarom niet tegelijk aanvragen.

gr van Moira

Hoi,
Mijn vlucht zal landen in Ho Chi Minh (Saigon). Van daaruit vlieg ik, 3u later, verder naar Hanoi om dan terug naar het zuiden te trekken. Heeft iemand ervaring welke “port of arrival” je dan moet opgeven bij je visum on arrival? Ik moet waarschijnlijk niet meer inchecken om verder te vliegen naar Hanoi.
Groetjes

Hoi hoi,

Als je vanuit een ander land dan Vietnam binnenkomt dan is de luchthaven Saigon je luchthaven van aankomst.
Want je gaat daarna domestic vliegen en ben het land dan al binnen.

gr van Moira

Ok! Dank je wel! In Saigon heb ik dus iets te doen tijdens mijn 3u wachten op de vlucht naar Hanoi…

Hallo,

Je bent bekend dat je het visum on arrival via internet van tevoren aan moet vragen. Anders kom je het land niet in.

gr van Moira

Zeker! Ga het vandaag nog aanvragen zoals jij hebt gedaan via www.visatovietnam.org .
Hartelijk dank!