Hallo,
Zijn er 50plussers die ervaring hebben met het op vakantie gaan met een onbekende reisgenoot? Het lijkt mij van te voren lastig in te schatten of het op reis ook echt klikt. En wat is de beste manier om iemand te vinden om mee op vakantie te gaan?
hallo , ik ben een 50 plusser en heb ervaring met het op vakantie gaan met reisgenoten en ga regelmatig met relatief onbekenden op vakantie.
het beste is kleine uitstapjes maken met die persoon bv een uitje van een avond, dan een dag , dan een weekendje. daarna krijg je al een beeld van iemand.
waarom niet? als ge respect en openheid in het oog houdt…ikzelf bijvoorbeeld ga volgend jaar 2016 voor 6 maanden minimaal naar Thailand. rondreizen, laos, vietnam ook denk. maar hoofdzakelijk Thailand. ik vind het niet erg om met ‘vreemden’ mee te nemen. wat ik wel doe als er geïnteresseerd zijn een ontmoeting en eens persoonlijk praten. de reiswensen naast elkaar leggen. iedereen heeft andere ‘eisen’ en wat hij/ zij graag op reis zouden willen doen. suc6
Hallo Isolde,
Mijn naam is Tanja (net 50 geworden) en op zoek naar een reis genootje;Ben in het verleden al een paar keer met een onbekend iemand (via reissite) op reis geweest en is me telkens heel goed bevallen.
k’heb wel altijd een apparte singlekamer genomen kwestie van wat privacy denk ik dan.
de reden dat ik dan weer iemand zoek is omdat mijn man moeilijk mee op reis kan met zijn werk,dat is de reden waarvoor je een reismaatje moet zoeken vind ik dan weer. Zeker niet zoals de meeste op de site’s om een kamer te delen en alleen om daarmee de kosten te drukken. is volgens mij geen goeie reden vrees ik.
Wanneer je op voorhand bijde goeie afspraken maakt en vooral mekaar niets opdringd kunnen er volgens mij weinig problemen onstaan.
Groetjes Tanja:dag::zon02:
Hoi Tanja,
Zoals je kunt zien ben ik nieuw hier, jou aanpak spreek mij aan.
Waar gaat jou interesse naar uit qua volgende reis.
Groetjes ShardaA