Op reis geweest met een onbekende reisgenoot?

Freelance journaliste is benieuwd naar de ervaringen van mensen die via internet een reisgenoot hebben gevonden. Verliep de reis naar wens en heb je een vriend/vriendin voor het leven gemaakt? Of bleek de reisgenoot in het buitenland toch minder sympathiek dan je dacht?
Laat het me weten als je mee wilt werken aan mijn artikel!

Alvast bedankt!

Marjolein
marjolein607@hotmail.com

Ik ben nog nooit op reis geweest met een (voorheen) onbekende reisgenoot.
Kan je niet helpen dus.

Succes met je artikel. Plaats je het ook hier?
Ben wel benieuwd eigenlijk!

Liefs,
Carolina

Beste Carolina,

Bedankt voor je reactie. Ik heb inmiddels vele reacties gekregen, het wordt zeker een interessant artikel! In eerste instantie wil ik het verkopen aan een leuk blad, maar ik kan me voorstellen dat ik hier een paar citaten plaats. Ik laat het in ieder geval weten als het artikel gepubliceerd wordt!

groetjes,

Marjolein

Hey Marjolein,…je kunt het ook zelf ervaren :slight_smile: ga je mee naar Italie in Augustus ???

Dag Dantheman,

Je bent al de derde die dat vraagt :slight_smile: Eerlijk gezegd zou ik het zelf niet zo snel zien zitten om met een onbekende op reis te gaan… Zo kwam ik juist op het onderwerp.

groetjes en een fijne reis gewenst!

Marjolein

He hallo,

Weet niet of je artikel al klaar is, maar ik ben een paar jaar geleden met een onbekende reisgenoot op vakantie geweest en het was verschrikkelijk. We bleken echt niets gemeen te hebben. Constant ruzie. Dan zijn twee weken erg lang.

Ik ben erg benieuwd naar je artikel en de ervaringen van anderen. Ik ga in ieder geval nooit meer met iemand die ik niet ken op vakantie.

Groetjes, Danielle

Hoi Danielle,

Bedankt voor je reactie. Ik ben nog volop bezig met het artikel. Inmiddels heb ik wel een heleboel mensen gesproken, maar ik heb ook nog een soort reservelijst voor het geval nieuwe mooie verhalen zich aandienen. Wil je me misschien een mailtje sturen waarin je iets vertelt over jezelf, de reisgenoot en de reis?

Alvast bedankt!

groetjes,

Marjolein
marjolein607@hotmail.com