Hoi allemaal
Ook ik zit soms met hetzelfde probleem als velen van jullie: heel veel zin om op reis te gaan, maar niemand in de buurt die toevallig op hetzelfde moment dezelfde reis wil of kan doen.
Ik zou bvb. heel graag ooit naar de westkust van de USA reizen. Ook hou ik van Scandinavië en de Canarische eilanden, en doe ik graag citytrips. In de verre toekomst zou ik ook wel graag eens naar Australië gaan. Op reis hou ik van dingen bezoeken, zowel natuur als steden e.d., maar ook van zwemmen in zwembad en zee, lekker eten enz. Uitgaan in discotheken is aan mij niet zo besteed, hoewel ik natuurlijk wel graag 's avonds iets ga drinken ofzo.
Nu is het niet mijn bedoeling hier een oproep te doen om onmiddellijk een reisgenoot te vinden voor een concrete reis. Ik vind dat toch een beetje geforceerd en riskant omdat je de mensen niet kent, en ik denk dat er wel nog mensen zijn die er zo over denken. Dus pak ik het iets anders aan.
Ik zou graag mijn vriendenkring uitbreiden met mensen die net als ik houden van reizen - zonder daarom al een concrete reis in gedachten te hebben. Op die manier wordt het dan misschien later makkelijker om een reisgenoot te vinden en stelt het probleem van “geen reisgenoot” zich minder vaak. We kunnen gewoon beginnen met wat mailen/msnen, veel vrijblijvender dus dan onmiddellijk een engagement voor een reis aan te gaan met iemand die je niet kent. Lijkt het je wat, neem dan gerust eens contact op. Mijn e-mailadres is [EMAIL=“michelle2007@telenet.be”]michelle2007@telenet.be
Ik hoop van jullie te horen!