Ervaring met Travel Trend

Hallo,

Wij willen deze zomer met Travel Trend naar Costa Rica reizen. Kan niemand ons persoonlijke meningen geven over deze organisatie?

Bedankt!

Wendy & Mark

Mijn advies naar mijn eigen ervaring ga niet met Travel Trend op reis.Als er problemen ontstaan tijdens de reis geven ze niet thuis en ben je op jezelf aangewezen.Wij zijn net terug van een rondreis door Canada via Travel Trend. De bootreis van 15 uur werd plotseling geannuleerd wegens mankementen.Daar konden wij niks aan doen maar moesten toch het hotel waar we zouden overnachten voor 2 nachten zelf betalen. Bij aanvang van de reis kregen we geen reisbeschrijving van de reis of accommodaties terwijl we die bij andere reisorganisaties bv. Kuoni wel uitvoerig gehad zouden hebben.Als je ze belt wijzen ze je door naar het reisburo en kan via het reisburo alleen via mail.Wij maken heel veel verre reizen maar via Travel Trend was voor ons de laatste keer.

ik heb eigenlijk ook alleen een slechte ervaring met Travel Trend. Begin november zou ik een rondreis door Thailand maken. Vijf dagen (waarvan twee dagen in het weekend) kregen we te horen dat we een derde van de rondreis niet konden maken, omdat de trein die van Bangkok naar Chiang Mai gaat door de overstroming niet reed. Hierop reageerde we waarom dit niet eerder was gemeld, omdat de trein de vier weken ervoor ook al niet reed. Hierop kwam de reactie dat ze nog dachten dat deze misschien wel weer zou rijden (???).

We hadden nu drie dagen de tijd om de reis om te gooien. Omdat het een zelf samengestelde reis was kon de reis niet worden geannuleerd (kon wel, maar dan voor eigen kosten). Nu waren wij dus gedwongen een veel duurdere rondreis samen te stellen, die we helemaal niet wilde maken.

Daarnaast werden de annuleringskosten voor de treinreis en de hotels bij de tussenstops ook in rekening gebracht.

ik voelde me echt als een stuk vuil behandeld, waarbij elke vorm van ondernemingsrisico op ons bordje werd gegooid. Voor mij nooit meer Travel Trend.