Slechte Ervaring Travel Active

Hoi allemaal,

Ik raad iedereen AF om met Travel Active naar het buitenland te gaan!

Ik ben via hen naar Engeland te gaan om te werken en een kleine taalcursus (de taalcursus zou 5 uur per week zijn, maar was maar 3 uur). Ik werkte in een hotel, ochtend shifts en avond shifts, soms wel 12,13 uur per dag. Na een tijdje had ik tegen de Travel Active contactpersoon in Engeland gezegd dat ik liever minder zou werken, omdat ik steeds heel moe was en niet wist of ik het vol zou houden. Ik had dat besproken met het hotel en uiteindelijk hadden ze geregeld dat een paar mensen iets minder konden werken. Vervolgens werd ik opeens zonder enige waarschuwing, zonder iets met mij te bespreken, en zonder goede reden op staande voet ontslagen, omdat ik nog in de inwerkperiode zat. Het enige wat ze zeiden, was dat ze dachten ‘dat het niet ging werken’. Na wat gemail naar Travel Active leek het dat de contactpersoon bij ENGLISH 2000 allerlei dingen tegen het hotel gezegd had, dat ik van plan was om te stoppen bijv, wat niet klopte en dat het hotel tegen hem had gezegd dat ze niet helemaal tevreden over mij waren, maar niks van dit alles was met mij besproken.

De reactie van Travel Active was vervolgens, ja pech gehad, en leken de kant van ENGLISH 2000 te kiezen. In ieder geval kon ik het verder zelf uitzoeken. Ik had hun rond de 1000 euro betaald en ze hebben helemaal niks gedaan om me te helpen.

Begeleiding is minimaal en zodra het er op aan komt, heb je absoluut nul comma niks aan ze. Als alles goed gaat merk je er waarschijnlijk weinig van maar als het fout gaat ben je op jezelf aangewezen. Uiteindelijk heb ik zelf een andere baan gevonden en mijn ervaring in Engeland was geweldig, maar voordat ik ging had ik al een slechte ervaring over deze organisatie gelezen, en ik wou dat ik er meer aandacht aan besteed had. Dus bij deze mijn waarschuwing. GA NIET MET TRAVEL ACTIVE! Wat mij betreft een slechte organisatie en alleen maar geldverspilling.

Groeten, Lisa