Ervaringen met Travel Active

Hallo,

Heeft iemand ervaring met de Au-pair activiteiten van Travel active?

Ik ben daar sinds een aantal maanden ingeschreven.
Tot nu toe bevalt het prima!
Deze week ga ik naar de workshop, dus ben erg benieuwd!

Jij al iets vonden?

“Au die paart (letterlijk “komt met gelijk termijnen rond”) verzorgt enkele vrouwen en soms mannen over 18 en normaal onder 27 de kans om een taal en cultuur te studeren terwijl leven zoals deel van een familie in het buitenland. De vraag naar rechtstreeks-in kinderopvang is reusachtig, voornamelijk voor jonge vrouwen”. —Susan Griffith

He Hallo,
Ja ik heb ervaring met Travel Active. Ben met hen naar Amerika geweest. Is me echt supergoed bevallen.
Succes groetjes, Lies

Hey!

Ik heb geen ervaringen met Travel Active, maar heb juist alles zelf geregeld voor 0 euro. Als ik de prijzen zie van Travel Active vind ik dat echt superduur! En dat is zeker niet nodig… Ik adviseer mensen altijd om in te schrijven bij de au-pair world website.

Hiermee zeg ik trouwens niet dat Travel Active niet goed is. Maar persoonlijk (en vele andere persoonlijke ervaringen) vind ik zelf regelen veel fijner en gratis.

Groetjes…

Hoi Ineke,

Een tijdje later maar wil toch nog even reageren…
Ik zit er zelf over na te denken om als aupair naar America te gaan en het zelf te regelen. Maar klopt het dat je dan niks hebt om op terug te vallen, mocht bijv. het niet bevallen bij je gastgezin?
En hoe ben je begonnen met dingen regelen, visum etc…?

Ik hoor het graag,
Groetjes Sandra

Hoi Sandra,

Je hebt gelijk, als je het via bijv Travel Active regelt en betaald daarvoor, heb je inderdaad iets om op terug te vallen (dit moet wel specifiek bij de voorwaarden staan! Dus goed opletten)

Ik persoonlijk raad altijd de site http://www.aupair-world.net/ aan omdat ik deze zelf gebruikt heb om een gastgezin te vinden in Australië. Deze site is gratis.

Ik moet je wel zeggen dat Amerika nu niet meteen het makkelijkste land is om als au pair te gaan werken. Als je “officieel” wilt gaan werken als au pair in de VS moet je kunnen aantonen dat je meer dan voldoende ervaring hebt met het werken van kinderen. Ik weet niet precies of je daar onderuit kunt als je dus “onofficieel” gaat werken als au pair. Dus dat ze niet weten wat je daar gaat doen. Dat zul je goed moeten uitvragen.

Als je dus zekerheid wilt hebben, kun je travel active gebruiken, maar je kunt ook kijken op de site die ik gegeven heb, daar vind je ook links naar officiële bemiddelingbureaus.

Laat maar even weten wat je gaat doen en als je nog hulp nodig hebt, sta ik altijd klaar :slight_smile: