Hej reizigers,
bij deze wil ik graag mijn ervaringen met de organisatie activity international met jullie delen. in de zomer van 2008 ben ik 4 maand naar iernad geweest om daar te werken bij een iers gastgezin. Via de internetsite heb ik een brochure aangevraagad, en die had ik al snel in huis:smile:. Dit was een helder en leuk boekje. Toen ik me had aangemeld kreeg ik ook duidelijke info over wat ik nodig had enzo. Ik kreeg ook een eigen contactpersoon waar ik vragen aan kon stellen. Halverwege de reis kwam er iemant van de organisatie op het adres langs om te kijken hoe het ging. Ik kreeg ook een lijst met andere reizigers in de buurt zodat ik daar contact mee kon zoeken. dit was dus allemaal erg positief.
. er waren wel een paar dingen die achteraf beter hadden gekunt. Ik was namelijk niet goed geinformeerd over de betaling door het gastgezin. Van te voren wist ik niet dat ik een speciale rekening in ierland zelf nodig had, en dus moest het allemaal contant. ik kwam ook op een andere werkplek terecht dan ik in mijn voorkeur beschreven had. maar dat hadden ze van te voren wel goed aangegeven en gevraagd of dit voor mij een probleem was. Maar ook het gastgezin had iemant gevraagd voor de paarden, terwijl ik niets met paarden heb:smirk:. Maar ik heb een hele leuke tijd gehad, en het gezin was super! dus ik ben positief over de organisatie en zou best weer mee willen.
tineke